Naaw, är farbror lite mör? Kanske dags att sälja av lite rygg-dödar-hojar billigt till en student??
Få se om det finns nåt kvar av R1:an imorgon, när de pusslat ihop den igen.
Jag har inte sprungit på något "jag tror inte det är sant"-pris. Fick sms av Lelles igår där det stod att dom körde sin egna mäss-rabatt med 15-75% på allt. Så det bästa är nog att prova på mc-mässan och beställa hos Lelles.Nån som sprungit på HJC RPHA 10 till "jag tror inte det är sant" pris?
Jag har inte sprungit på något "jag tror inte det är sant"-pris. Fick sms av Lelles igår där det stod att dom körde sin egna mäss-rabatt med 15-75% på allt. Så det bästa är nog att prova på mc-mässan och beställa hos Lelles.
Nu har Triumph äntligen fixat utseendet på motorn så den är riktigt snygg.
View attachment 426826
Daytona.
men sittställningen på den va knepig. tanken kändes för lång å smal? första gångenjag tycker att smalt e nått negativt.. men urk så läcker den är...vill ha. men sittställningen alltså..
Den fanns där uppe för testkörning.Eftersom det inte var planerat så hade jag inga måsten.
Torsdagen är bäst om man är bonnläpp och inte vill trängas!
Håller med Laidback, det kändes lite avslaget.
Nu har Triumph äntligen fixat utseendet på motorn så den är riktigt snygg.
View attachment 426826
Men tyngre än min Daytona med färre hästar och troligen sämre väghållning så jag fortsätter att köra Daytona.
Av alla retro cyklar på mässan så är det bara triumph som har cett nog att fatta att man ska ha förgasar-atrapper på en retrohoj! Stort plus till dom och skärpning på alla andra. Insprut kan va det fulaste som finns på en modern hoj!
Ja, kändes bara billig och ful. Trodde den skulle göra sig bättre i verkligheten än på bild, men blev snarare tvärtom. Blir nog ingen större försäljningssucce för yamaha denMT10 var sjukt plastig och ful. Kändes sjukt bred och stor. Besvikelse.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|