Mc-mässa stockholm!?!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Se bara vad som hände vår kära Alice .......:tummenupp :pannkyss

alice i underlandet? meeh K, du vet väl att d bara e en saga. Hon fanns aldrig på riktigt! Lilla Alice i underlandet, den sagan såg ja när ja va liten. :tummenupp

überkill

Guest
Jag har heller ingen att åka med. Går det bussturer från skåne med?

Förresten kan man göra klipp på kläder och tillbehör på mc mässor?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag har heller ingen att åka med. Går det bussturer från skåne med?

Förresten kan man göra klipp på kläder och tillbehör på mc mässor?

går säkert bussar, men ja har ingen lust o sitta evighetsmånga timmar i en buss. :S får se hur vi tar oss dit, kan ju va bra o veta hur många som ska med o vad man kan ordna då.

hmm klipp vettja inte, inte mycket billigare än i vanlig affär. dom ger väl lite rabatt, i gbg tyckte ja inte d va speciellt billigt. :)

Gsx_R_killer

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2008
Hoj
Gixser
Hell ja jag ska dit! Jag var förra gången på mässan i göteborg och var helt nöjd.Så japp denna gången ska jag med dit igen fast i sthlm.

Hell ja jag ska dit! Jag var förra gången på mässan i göteborg och var helt nöjd.Så japp denna gången ska jag med dit igen fast i sthlm.
Jag flyger dit alltså till bromma som sagt tar bara 55min :D

Last edited:

Chase

Don´t screw with me, Ill screw you back!
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Hojar
Bättre att vara där fösta dagen. lördagen är alltid sjukt mycket folk och söndagen börjar folk packa ihop tidigt.

Ska dit men åker själv med tjejen första dagen, då ser man något ialla fall plus att erbjudanden på delar m.m. är inte slutsåld på allt utom till XXXXL eller till Uralhojar.. :)

går säkert bussar, men ja har ingen lust o sitta evighetsmånga timmar i en buss. :S får se hur vi tar oss dit, kan ju va bra o veta hur många som ska med o vad man kan ordna då.

hmm klipp vettja inte, inte mycket billigare än i vanlig affär. dom ger väl lite rabatt, i gbg tyckte ja inte d va speciellt billigt. :)

MC Huset brukar ha en buss som åker dit.. Brukar vara ganska bra drag på den bussen :D

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
eftersom jag vill festa i stockholm på lördan vill ja dit då. har inte planerat att köpa nåt utan bara glo.

jo ja vet, vi åkte till gbg me dom förra året. men ja e inte så pigg på att åka buss ända dit, kommer ta hela dan.

Bättre att vara där fösta dagen. lördagen är alltid sjukt mycket folk och söndagen börjar folk packa ihop tidigt.

Ska dit men åker själv med tjejen första dagen, då ser man något ialla fall plus att erbjudanden på delar m.m. är inte slutsåld på allt utom till XXXXL eller till Uralhojar.. :)

MC Huset brukar ha en buss som åker dit.. Brukar vara ganska bra drag på den bussen :D

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
eftersom jag vill festa i stockholm på lördan vill ja dit då. har inte planerat att köpa nåt utan bara glo.

jo ja vet, vi åkte till gbg me dom förra året. men ja e inte så pigg på att åka buss ända dit, kommer ta hela dan.

Vi har hyrt/lånat stora bilar/vans för 8-9pers och haft som "Partybussar"....
Vi undersöker....

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Vi har hyrt/lånat stora bilar/vans för 8-9pers och haft som "Partybussar"....
Vi undersöker....

Ahhh d låter som en plan! D e ja me på! Jag kan vara förare upp första biten, eller hur vi nu delar upp. Men ja vill köra först. :tummenupp

henriksson.

långsam omogen pågaspoling
Gick med
25 Jul 2008
Hoj
GSX-R 750
Jag tycker vi tar en buss istället, vi har en handfull erfarna busschafförer i söder ;-)

henriksson.

långsam omogen pågaspoling
Gick med
25 Jul 2008
Hoj
GSX-R 750
DU ÄR EN AV DEM......!!!:D :D :D
BUNDE ÄR DEN ANDRA.......!!!!:D :D :D
Ni måste väl ha lite kontakter med eran rutin!!!!:yoparty :yoparty

Hahaha :gnissla
Aidem ska dock inte bortkastas efter en bussfri helg :tungan

Nä tillbaka till problemet, hyra en minivan eller dylikt låter väl inte helt främmande!! :tummenupp

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
JAg kör inga mini bussar jag itne ska vara stora saker :D

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Hoj