Mc-mässa stockholm!?!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Valet är väl ganska enkelt?:va Åka till Danmark eller 08 Stockholm.. :hihi

ja för kphm kan du inte åka när som? fan va tråkiga folk blir till vinter (skaffar flickvän)! :arsele

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
ja för kphm kan du inte åka när som? fan va tråkiga folk blir till vinter (skaffar flickvän)! :arsele

Hahaha Ja det e gott med litta värme.:tummenupp
Även om man kan åka dit närsom så e dom fan trevligare än 08:eek:rna:fyllisar

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hahaha Ja det e gott med litta värme.:tummenupp
Även om man kan åka dit närsom så e dom fan trevligare än 08:eek:rna:fyllisar

du har aldrig varit i danmark va?? eller du menar att alla som e alkisar e trevliga?? nä ja ska till 08, måste få träffa dessa OTREVLIGA människor o få göra en egen bedömning. Men sen tror ja nog att eftersom jag är tjej så kommer ja nog bli jävligt bra bemött. :p :hihi :tummenupp

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
du har aldrig varit i danmark va?? eller du menar att alla som e alkisar e trevliga?? nä ja ska till 08, måste få träffa dessa OTREVLIGA människor o få göra en egen bedömning. Men sen tror ja nog att eftersom jag är brud så kommer ja nog bli jävligt bra bemött. :p :hihi :tummenupp

Hahaha jo ett par gånger.:tummenupp massa god öl :gnissla
Jo du har nog rätt i att en tjej får lite annorlunda bemötande. :)

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Hur blir det med uppåkning? Kan tänka mig haka på någonstans (behöver bara "transport") om det inte blir för dyrt...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Hur blir det med uppåkning? Kan tänka mig haka på någonstans (behöver bara "transport") om det inte blir för dyrt...

vi har fullt i bilen, men kolla bussen. Annars vet ja inte vem mer som ska dit.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
vi har fullt i bilen, men kolla bussen. Annars vet ja inte vem mer som ska dit.

Damn.. Det var lite synd. Kollade Sj och skulle hamna på 1200.- tur där... Snudd på billigare att ta egna bilen då. Men räcker med att jag åkte sträckan i måndags med min strålande långåkarcruiser skoda pickis...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Damn.. Det var lite synd. Kollade Sj och skulle hamna på 1200.- tur där... Snudd på billigare att ta egna bilen då. Men räcker med att jag åkte sträckan i måndags med min strålande långåkarcruiser skoda pickis...

japp, det är billigare om du flyger än tar tåget. och du tjänar in ca 3-5 timmar. :tummenupp ta nått sista minuten flyg ist. annars är där ju en mäss-buss som avgår från landskrona, men där ingick boende o allt annat.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
japp, det är billigare om du flyger än tar tåget. och du tjänar in ca 3-5 timmar. :tummenupp ta nått sista minuten flyg ist. annars är där ju en mäss-buss som avgår från landskrona, men där ingick boende o allt annat.

Har pärona utanför sthlm så bostad etc etc är kirrat.

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
flyg ca 900 ToR med Mavia från sturup till bromma :tummenupp

SJ suger , dom asen ville ha 1200 för mig ToR till Norrköping .. billigare att köra med en sur volvo 740

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Har pärona utanför sthlm så bostad etc etc är kirrat.

ahh så skönt, men ta flyget då. billigaste alternativet för dig tror ja. ta enkel, kanske kan hanka på nån från sthlm. det är ju ingen som vill ge sig till känna att dom ska dit förutom jag, typ. :p eller ta standby om det fortfarande finns, absolut billigast. :tummenupp

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Ska inte ni upp till Stockholmsmässan också?

Vi ska vara där alla dagarna från morgon till kväll :)

Hör av dig om ni ska upp, så tar vi en fika tillsammans :tummenupp
[Baloo mode ON]Stockholm, e du galen, där bor det ju en massa Tokholmare?! Vi har det bättre i Köpendanmark, jag ska visa dem allt jag kan[/Baloo mode OFF]

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år