Jag tycker den ser lite frän ut. Men också väldigt liten, stod du på en pall och tog fotot eller?Vet inte om jag tycker att den nya Yamaha xrs900gp är så värst fin...
View attachment 494600
View attachment 494601
Jag tycker den ser lite frän ut. Men också väldigt liten, stod du på en pall och tog fotot eller?Vet inte om jag tycker att den nya Yamaha xrs900gp är så värst fin...
View attachment 494600
View attachment 494601
Jag sträckte på mig och mina 1,76 gör att den ser liten ut. Men ju mindre den är, desto mindre väger den ju....Jag tycker den ser lite frän ut. Men också väldigt liten, stod du på en pall och tog fotot eller?
Hemskt ful, tycker det ser ut som man gjort inventering på överblivna delar och satt ihop det till en ny hoj. Tycker Yamma kan bättre än så.Vet inte om jag tycker att den nya Yamaha xrs900gp är så värst fin...
View attachment 494600
View attachment 494601
Jag är där i morgon, fast inte med en SH-tröja utan (troligen) en svart tisha med texten Thruxton 900. Man vill ju känna sig lite uppklädd!Dåligt med bilder på gamla gubbar med SportHoj tröjor på sig.
I och för sig dåligt med bilder överhuvudtaget
Hoppas på bättring till imorgon.
De får väl inte plats i tröjorna längre....Dåligt med bilder på gamla gubbar med SportHoj tröjor på sig.
Min är för smal i halslinningen, går inte förbi käften!De får väl inte plats i tröjorna längre....
Lovar att ha min på mig på söndag!Dåligt med bilder på gamla gubbar med SportHoj tröjor på sig.
Apropå nåt annat än bilderna då eller där finns nåt mysko samband som inte jag förstårVet inte om jag tycker att den nya Yamaha xrs900gp är så värst fin...
View attachment 494600
View attachment 494601
Grabben gillar det, småttingarna (2 år) har inget val, men dom behöver ju nya upplevelser, och frugan hänger med för att dom är med Kan jag bara lura i henne att ungarna gillar när hon kör hoj så ska jag nog kunna lura upp henne på sadeln igen dessutom.@Hoztic
Kul att du får med familjen. Min ville absolut inte följa med.
Will do! ??Skrik till om ni ser mig
Ja, nu ska man ladda ner en app och registrera sig för att få samma info. Och plötsligt är jag en handelsvara istället för konsument.Broschyrer saknades definitivt, men det är ju nya tider.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|