Maverick_ou812
There's a new kid in town
- Gick med
- 30 Sep 2004
- Hoj
- Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Partybuss nummer 2 inklusive piano....
Detta gäller följande personer:
Zxr_Green, AleX, FeeBee och willey
Förslag 1.
Då Zxr_Green tydligen blivit mutad av sin chef att få låna en buss inklusive ett piano som skall lämnas i Hisingsbacka så undrar jag om vi skall ta detta alternativet istället?
Soppa på hemvägen skall vi splitta på, vägen dit är "bjude"
Bergsprängare med batteridrift var visst ett önskemål i bussen....
Om Zxr_Green och AleX vaknar i tid och kommer ifrån Staffanstorp och sedan drar in om Centralen i Malmö så kan jag, FeeBee och willey möta upp där.
Jag och FeeBee kommer in med tåg till Malmö C klockan 07:55, willey promenixar väl dit?
Förslag 2.
FeeBee hoppar av tåget i Oxie där jag hämtar med 9-5:an. Vi drar till Centralen och hämtar willey och sedan till Staffanstorp och plockar upp Zxr_Green och AleX
Soppakostnad T o R 100 kr.
CD- spelare finns i bilen, kan även ordna DVD till barnen i baksätet.
Vad säger vi om detta? Någon...?
Micke
Detta gäller följande personer:
Zxr_Green, AleX, FeeBee och willey
Förslag 1.
Då Zxr_Green tydligen blivit mutad av sin chef att få låna en buss inklusive ett piano som skall lämnas i Hisingsbacka så undrar jag om vi skall ta detta alternativet istället?
Soppa på hemvägen skall vi splitta på, vägen dit är "bjude"
Bergsprängare med batteridrift var visst ett önskemål i bussen....
Om Zxr_Green och AleX vaknar i tid och kommer ifrån Staffanstorp och sedan drar in om Centralen i Malmö så kan jag, FeeBee och willey möta upp där.
Jag och FeeBee kommer in med tåg till Malmö C klockan 07:55, willey promenixar väl dit?
Förslag 2.
FeeBee hoppar av tåget i Oxie där jag hämtar med 9-5:an. Vi drar till Centralen och hämtar willey och sedan till Staffanstorp och plockar upp Zxr_Green och AleX
Soppakostnad T o R 100 kr.
CD- spelare finns i bilen, kan även ordna DVD till barnen i baksätet.
Vad säger vi om detta? Någon...?
Micke
Last edited: