så låter det nu.. när vi sen äger festen så låter det annorlunda....Tsunami skrev:Med tanke på vilka som åker i tvåan
Så kanske det är bäst om dom kör långt efter oss så vi inte förknippas med dom
så låter det nu.. när vi sen äger festen så låter det annorlunda....Tsunami skrev:Med tanke på vilka som åker i tvåan
Så kanske det är bäst om dom kör långt efter oss så vi inte förknippas med dom
Skulle vilja se det..fatta som vi rockar...jag menar vi såg ju alla fotona från MrK`s nyår. Han ensam borde väl kunna Ragga/Supa/dansa er alla under bordet!AleX skrev:så låter det nu.. när vi sen äger festen så låter det annorlunda....
AleX skrev:så låter det nu.. när vi sen äger festen så låter det annorlunda....
majtii skrev:Nänä, ni kommer bara tro er äga festen. Verkligheten kommer se annorlunda ut.
Du har väl inte glömt "Ragget"Dragon skrev:Skulle vilja se det..fatta som vi rockar...jag menar vi såg ju alla fotona från MrK`s nyår. Han ensam borde väl kunna Ragga/Supa/dansa er alla under bordet!
Vadå jag ser inget fel på det fotot...det är ju bara en som vilar inne på toan.AleX skrev:Oh well ... Wait and See..
Du har väl inte glömt "Ragget"
ingen som vilar ..... någon som duchar ......Dragon skrev:Vadå jag ser inget fel på det fotot...det är ju bara en som vilar inne på toan.
Så gör jag alltid när jag festar..
Gaymusik!Maverick_ou812 skrev:Vår patrybuss nummer 2 kommer iallafall att rocka fetast på vägen upp.
Har nu varit och köpt:
* Def Lepard - Best of - 34 masive hits
* Melodic Rock Anthems - 33 Rock hits
* Saxon - Best of - med Princess of the night LIVE
* D A D - No fuel left for the Pilgrims
Så! Så! Så! Va har ni i Partybuss 1 va, va, va?!?
Ooooops då... stod också på inköpslistan men dom glömde jag visst...Mr K skrev:* Green Day - American Idiot
* Good Charlotte - The Chronicles of Life and Death
Du kan få låna .... NOT .....Maverick_ou812 skrev:Ooooops då... stod också på inköpslistan men dom glömde jag visst...
Jag fick ju mitt nick i karaoken ... eller igentligen Mr Kawasaki med det kortades till Mr K sen ....Maverick_ou812 skrev:Ok, ska du sjunga?
ajjdå... har hört din "ljuva" stämma innan .... till andra i PB1, tycker synd om er...hehe NÄ men fan va fett det kommer att bli där uppe..... MrK... har du möjligtvis nån karta eller bra vägbeskrivning till vandrar hemmet? vi ställer väll partybussarna där. eller?Mr K skrev:and Mr K on vocals ......... all världens hits ...........
Vi kör först till mässan´Zxr_Green skrev:ajjdå... har hört din "ljuva" stämma innan .... till andra i PB1, tycker synd om er...hehe NÄ men fan va fett det kommer att bli där uppe..... MrK... har du möjligtvis nån karta eller bra vägbeskrivning till vandrar hemmet? vi ställer väll partybussarna där. eller?
AleX skrev:Ohhh Yeahhh
Mr K skrev:Vi kör först till mässan´
mässar
efter mässan så ejdår vi och birar
sedan lämnar vi bilar och grejjor på vandrarhimmed
sedan däckar vi eller åker på XtreemToaletternas fest ......WC X
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|