Itacha75 skrev:Sprillans drivpaket. Måste köras in.
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=126813
Du har flickvän, sluta stirra på min stjert! Det är omoraliskt
Itacha75 skrev:Sprillans drivpaket. Måste köras in.
Trashcan skrev:http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=126813
Du har flickvän, sluta stirra på min stjert! Det är omoraliskt
Vore kul om ni kom upp till kalmar(öland) i sommar! hänger gärna på i så fall! kanske även kan komma neråt någon oogång med!-Rosen- skrev:inget är bestämt än, men vi ska i alla fall ha en träff eller flera i skåne. sen är det tal om att köra upp till kalmar och då blir det antagligen öland också
perfekt för det är ju inte så många som kör i skåne, sen kanske inte alla kan samma tider och sånt. plus att det är ju alltid kul ju fler det är.!ante skrev:jag o en polare funderar att åka ner mot öland i sommar också!
jag är i alla fall riktigt sugen på hojsemester på öland. som jag skrev i andra quoten så är det alltid kul med mer folk_mini_ skrev:Vore kul om ni kom upp till kalmar(öland) i sommar! hänger gärna på i så fall! kanske även kan komma neråt någon oogång med!
-Rosen- skrev:perfekt för det är ju inte så många som kör i skåne, sen kanske inte alla kan samma tider och sånt. plus att det är ju alltid kul ju fler det är.
jag är i alla fall riktigt sugen på hojsemester på öland. som jag skrev i andra quoten så är det alltid kul med mer folk
mmm, man är lite sugen på moppegäng fast med 125rna (och säkrare körning). skulle vara kul att komma iväg och köra på ställen där man aldrig har varit förr.stoooffe skrev:Finns väl en hel del 125or i skåne?
Jag o en polare e på iaf, vore jävligt skoj med ett fett gäng hyndratjygofämmor.
-Rosen- skrev:mmm, man är lite sugen på moppegäng fast med 125rna (och säkrare körning). skulle vara kul att komma iväg och köra på ställen där man aldrig har varit förr.
erkänn ätt du saknar skåneprulle skrev:Ska ni till öland så åker jag med er där och ner igen. Ska hälsa på polare i skåne och va på sommarstället men vill inte köra ner själv.
snart kommer det skånska upproret och då kommer du att ångra att du skrev på det visetWargen skrev:Ingen saknar skåne! En liten sida "om" Skåne
-Rosen- skrev:snart kommer det skånska upproret och då kommer du att ångra att du skrev på det viset
_mini_ skrev:Vore kul om ni kom upp till kalmar(öland) i sommar! hänger gärna på i så fall! kanske även kan komma neråt någon oogång med!
KalleNorton skrev:2585468Jag och gangsta-cyren och en till som jag inte vet namnet på utanför gangstah-hojåkar-cribbet nummer 1, donken sveavägen! Just ditkomna efter en grupp-vansinneskörning i Roslagen, med tillhörande kraschfest.
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=155176&d=1153867988
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |