NSR_Martin
Vill man så kan man.
HAHA äru moppefucko eller?Wargen skrev:HAHA fick du stånd eller?
Usch, nu mobbar jag mest allla fuckon istället för o tillföra nått vettigt, fy på mig...
HAHA äru moppefucko eller?Wargen skrev:HAHA fick du stånd eller?
med en NSR min botten kåpa tog i då jag skulle upp för en trotoar kant har du offroad kittat den eller?MRJaggu skrev:hoho knäcker sura offroadare iaf.
jag är dessutom vänsterhänt
NSR_Martin skrev:HAHA äru moppefucko eller?
Usch, nu mobbar jag mest allla fuckon istället för o tillföra nått vettigt, fy på mig...
NSR_MAN skrev:med en NSR min botten kåpa tog i då jag skulle upp för en trotoar kant har du offroad kittat den eller?
MRJaggu skrev:Med feta crosxdecks vettu mannet
Närå hade gärna haft en dt om dom inte vore så förbaskat otrevliga att köra motorväg med.
Förresten på tal om ingenting skall ta massa bilder på mässan skall jag slänga upp dom här ?? eller så gör jag en egen tråd för det.
hadehej
MRJaggu skrev:Med feta crosxdecks vettu mannet
Närå hade gärna haft en dt om dom inte vore så förbaskat otrevliga att köra motorväg med.
Förresten på tal om ingenting skall ta massa bilder på mässan skall jag slänga upp dom här ?? eller så gör jag en egen tråd för det.
hadehej
Wargen skrev:Tycker samma. Det är inte några som kan filma uppträdandena? Skulle va kul att få se några. Har tyvärr ingen filmkamera som man kan koppla till datorn annars hade jag gjort det.
stoooffe skrev:Du kan ju hoppas att någon i RR filmar och lägger upp på RR's hemsida.
Någon i RR filmade iaf förra året när AC Farias var där, filmen ligger på hemsidan.
stoooffe skrev:
Stackars hojar. Hur pallar ni bara. byta drivpaket då och då är faktiskt inte så kul.Itacha75 skrev:GSXR-bilderna är från 04. Förra årets bilder ligger på min krashade IDE-HDD.
-Rosen- skrev:träffen för skånska 125r kanske ska vara på öland
Saabmosare skrev:Nämen vad är de du säger, är alltid på öland om sommaren och har tänk köra ner i sommmar mer hojen. Vet du nått datum om de där?
FIna hojminnen alla har iaf. Mina ändå minnen ifrån sommaren är stora feta ärr efter asfalten.
inget är bestämt än, men vi ska i alla fall ha en träff eller flera i skåne. sen är det tal om att köra upp till kalmar och då blir det antagligen öland ocksåSaabmosare skrev:Nämen vad är de du säger, är alltid på öland om sommaren och har tänk köra ner i sommmar mer hojen. Vet du nått datum om de där?
FIna hojminnen alla har iaf. Mina ändå minnen ifrån sommaren är stora feta ärr efter asfalten.
philsson skrev:Stackars hojar. Hur pallar ni bara. byta drivpaket då och då är faktiskt inte så kul.
Haha.. givetvis!Itacha75 skrev:Sprillans drivpaket. Måste köras in.
Itacha75 skrev:GSXR-bilderna är från 04. Förra årets bilder ligger på min krashade IDE-HDD.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|