SolitudE skrev:Tralalalala.
SolitudE skrev:Tralalalala.
-Rosen- skrev:träffen för skånska 125r kanske ska vara på öland
AndersJohansson skrev:Wannabeee
......AndersJohansson skrev:Edit:
Du var högst och bäst
NSR_MAN skrev:......
ja! du knäckte han så jävla hårt dessutom! snyggt nsr_manWargen skrev:HAHA du knäckte han!
det var inte solitude vi knäckte, andersjohansson sa att du var högst och bäst.NSR_Martin skrev:Är det bara jag som fick en känsla om att solitude la upp bilden för att den är snygg? Inte för att vara högst, Inte för att delta i wheelie tävlingen som bryter ut bara för att man lägger upp en bild...?
Dags o ta klivet ut ur moppementaliteten kanske...
(inlägget börs ta med en nypa salt och viss ironi, men...)
Du blandar ihop mig, NSR_Martin, med NSR_MAN...Lundgren skrev:det var inte solitude vi knäckte, andersjohansson sa att du var högst och bäst.
solitude,s är är snygg den med alltså, men ingen muckar om wheelie på bakhjulet utom NSR_MAN.
ne jag har inte blandat ihop er, jag sa att ingen ska påstå att en wheelie på nsr är högts utom NSR_MAN, för ingen lär slå honom. jo jag håller med dig helt och hållet men det var inte meninge att pracka ner på solitude på något sätt så vi är på det klara med det.NSR_Martin skrev:Du blandar ihop mig, NSR_Martin, med NSR_MAN...
Tycker du inte själv det känns lite moppefucko när man börjar snacka om vems wheelie som "ägde" vems när tråden handlar om att lägga upp sköna bilder från den gångna sommaren...? Jag har iaf inte läst nått om nån fuckotävling om vem som "ägdes" av vem... Har du?
jag tackar för alla kommentarer nu ska vi sluta bråka å vara snälla pojkar/flickor och njuta av alla härliga sommar bilderLundgren skrev:ne jag har inte blandat ihop er, jag sa att ingen ska påstå att en wheelie på nsr är högts utom NSR_MAN, för ingen lär slå honom. jo jag håller med dig helt och hållet men det var inte meninge att pracka ner på solitude på något sätt så vi är på det klara med det.
Men nu slutar vi snacka skit och förstöra denna för övrigt sköna tråd!
okej? kompisar?
snyggt!MRJaggu skrev:1. sen kväll
2. photoshoot med bror och farsan
In Flames skrev:go tråd ekan. du e ju kung.
bild:1 jag hemma på gården. underbart väder. längtar!!
bild:2 på väg mot habo vet inte vad det heter( uberjahn kan ju hjälp mig) igentligen är det syrran och farsan som är ute o övningskör. så ni kan vara lugna att ja inte har skinnställ på mig skulle tanka några meter ifrån. härlig sommarkväll.
Du e ju fan skitduktig, hur fan lyckas du? klarar inte ens bakhjulet lika bra på min crm! Du är skillad iaf!NSR_MAN skrev:har kommer fler härliga bilder dock var man fucko å körde utan skydd :kocko
e skit nöjd med den då jag kollar in i kameran... kan knappt fatta att de e jag
tackar men... hmm.... jag tycker CRMen borde vara lättare å slanga medLundgren skrev:Du e ju fan skitduktig, hur fan lyckas du? klarar inte ens bakhjulet lika bra på min crm! Du är skillad iaf!
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|