Den kändes konstig redan när jag startade. När jag kommit en bit hemifrån började mc:n gå ojämnt, misstända och avgasknallar. Lyckades ta mig hem och kollade tändstiften och de var riktigt svarta. Fick sen igång den, körde lite men nu är den stendöd och vill inte alls. Vid sista startförsöket började det t o m att BRINNA från ljuddämparen...
Någon som tror sig veta vad det är och om det är struligt att fixa...
/ milla
problemet finns på alla bensinstationer där de är många som tankar, när tanken börjar bli tom å ska fyllas på med mer bränsle så blir de mycket kondens som för att slatten du tankar är väldigt vatten blandad.
..Och en råtta i pizzan? Eller en Tantarell i pelagonian?
Tror uppriktigt att en tarantell lagt ägg i din hjärna och de påverkar den utan din vetskap...
Tror uppriktigt att en tarantell lagt ägg i din hjärna och de påverkar den utan din vetskap...
Tror uppriktigt att du helt enkelt inte förstår hänvisningen till andra moderna folkmyter, men det är säkert inte ditt fel.
Tror uppriktigt att du helt enkelt inte förstår hänvisningen till andra moderna folkmyter, men det är säkert inte ditt fel.
Låter ju som den får otroliga mängder soppa...
Hängd choke i all ära, vilket det givetvis oxå kan vara.
SKulle anars tippa på hängd/a flottör/er så att gasarna svämmar över.
HUr kan det komma sig? Uttaget för bensinen sitter ju en halvmeter upp från botten på tanken och oavsett hur mycket/lite gegga det är i botten på tanken så kommer inte kvarvarande vätska/lera att blandas mer än när tanken är full.
Snarare tvärtom - då tanken är nyfylld är det som mest oro i volymen.
Har provat flera gånger och hela tiden samma sak. Den funkar perfekt tills den blir varm efter c a 10 minuter. Då börjar den hacka mer och mer för att till slut bara stanna. Kan lägga till att den startar väldigt lätt utan choke, nästan som jag hade "chokat" den.
mjo tänkte bakvänt, men bensin å H2O skiktar sig väll? de blandas väll inte? nästan som olja men inte så markant.
Den går som vanligt när den är kall. Efter en kort stund när den börjar bli varm börjar den att hacka. Den är väldigt lättstartad när den är kall, som om den får väldigt mycket bensin.
Jag har inte kollat luftfiltret ännu, eftersom det verkar vara struligare än jag trodde. Man måste nog lyfta på tanken för att komma åt filtret.
Är det lika struligt med bensinfiltret???
Tror uppriktigt att du helt enkelt inte förstår hänvisningen till andra moderna folkmyter, men det är säkert inte ditt fel.
Tror uppriktigt att du tänker fel oftare än andra, men det är säkert inte ditt fel.
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |
|
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner
Ducati Desmosedici GP7 är o... |
|
BMW närmar sig MotoGP
Sedan en tid har olika rykt... |
|
2025 års KTM 450 SMR
KTM höjer ribban för 2025 å... |