Tråkigt, tråkigt, men en fartsyndare mitt inne i stan, min fråga är "WHY??" demolerar man en busskur så mycket samt att hojen glider iväg 40-50 meter, ja undrar vad farten var då..hade han hållt 50 så hade han säkert hunnit bromsa till 30, ja frågan är ju om han hade tappat herravälde överhuvudet taget då...så visst har han kört på tok för fort!! Även om nu bilen svängde framför honom, men var var mc-förarens bromsberedskap????? Jag litar INTE på en enda bil istan och är alltid beredd att stanna, ofta har man hjärtat i halsgropen när man ser bilar som skall svänga framför en, men det går att minimera risker med bromsberedskap och hålla LAGLIG hastighet.
Mycket negativ klang igen för oss sporthojare, fattar inte varför en del behöver köra som idioter
istan
Tur att den gravida kvinnan klarade sig bra efter omständigheterna, har lika gärna kunna slutat riktigt illa.
Tänk om folk kunde förstå sitt bästa och bara pysa istan och inte behöva visa någon "tuffhetsfaktor" bland, bilar, människor, kanske osopade gator och lågt stående sol, så kommer sådanna här onödiga olyckor upphöra.
Hoppas killen och den påkörda kvinnan reder sig från sina skador.