<Mathias>
Ny medlem
fan skulle börjat läsa tråden när jag såg den vid 14 tiden,,jobbigt att sträckläsa trolltrådar men i detta fallet var det värt d,,sjukt skojjsigt
Blanda inte in hans mamma i detta, hon kan inte rå för att det bara fanns åsnor att idka samlag med.Det bästa av dig rann nedför insidan av din mammas ben.
Blanda inte in hans mamma i detta, hon kan inte rå för att det bara fanns åsnor att idka samlag med.
Alla ni som önskar livet ur personen, ni behöver inte oroa er. Stämmer verkligen allt han skriver så lär han inte överleva länge till. Överlever han sina eskapader så har han enorm tur, oturligt nog.
Han är ju den bäste på sporthoj när det gäller körning
Nej men skämt å sido så håller jag med money
rulla precis in, mötte några poliser men såg ingen blatterider. ja ville ju rajsa lite.
edit: får man lov att skriva blatte?
Oavsett hur uppkäftig eller dryg en person är så förtjänar man inte att göra illa sig eller rent av dö.
Det är bara en kvalificerad gissning att personen bakom annonsen på blocket är samma som nicket. Det är inte okej att hänga ut en privat adress och personuppgifter på internet. De flesta här är väl över 18 år och borde ha bättre moraliska kompasser. En del uppför sig fan värre än mina elever på jobbet...
Jag gillar inte att vara den som förstör kalaset, men nu får ni fan ge er.
Skämmes tamejfan, som en stor filosof har sagt.
Sluta önska folk olycka eller död. Sluta hänga ut folk utan konkreta bevis.
Visst kan jag medge att historien innehåller både ironi och en hel del lustigheter. Men vi kan väl ändå umgås allihopa på sporthoj och häckla varandra på en nivå som är acceptabel. Att käfta med varandra och vara hård i tonen är en sak. Men detta har passerat en gräns. Men som vanligt så spårar sådana här trådar alltid ur förr eller senare.
Finns en del blatteriders här, inkl mig. Man behöver inte vara pantad för det, idioter finns i alla färger..
Eyh vafan din mamma fanBlanda inte in hans mamma i detta, hon kan inte rå för att det bara fanns åsnor att idka samlag med.
Önskade inte livet ur ts, konstaterade bara att såna försvinner oftast självmant.Alla ni som önskar livet ur personen, ni behöver inte oroa er. Stämmer verkligen allt han skriver så lär han inte överleva länge till. Överlever han sina eskapader så har han enorm tur, oturligt nog.
rulla precis in, mötte några poliser men såg ingen blatterider. ja ville ju rajsa lite.
edit: får man lov att skriva blatte?
Får man väl om man själv utgett sig som en, Jag får inte, då det ses som rasism.
får ja inte säga svenne då? fast ja har varit svensk medborgare sen ja va 3 år?
nä, men ja ställde en ny fråga, eller två.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|