Mc olycka i malmö idag...

Status
Ej öppen för fler svar.

Pegaso650

Numera på Honda...
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
Viffer -98
hahaha!!! älskar detta forumet inse bara att ni är nollor hur grym hur kass jag än e hur rik hur fattig jag än e....så tänker jag göra exakt som jag vill eran åsikt betyder inget..så rakt av ska säga de så hära jag pisssar på er!..ni är ett gäng nollor som tror att ni är nåt!.... jag tror inte jag är nåt men jag står för de jag gör!...ALLTID OCH NÄR SOM!

jag tror ni är ett gäng fittor som är jävligt tuffa bakom skärmen

ha de gott allesammans älskar er också:D ;) (L)

Pissa på du. Själv tycker jag inte att du är värd det ens. Jag skulle inte pissa på dig om du brann.
Och att stå för det man gör, är det att köra ifrån polisen när man har ägnat sig åt olovlig körning med ett olagligt fordon??

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Hamodir1 nr hit o nr dit,är du så tuff själv så kom och vissa dig en onsdag på Statoil i Staffanstorp.Presentera dig gärna och kör med oss,fast tyvärr längst bak då du är körkortslös och vi vill inte ha någon som orsakar olyckor för andra.

Sen har du ju Sturup raceway,vet ej om man får köra där körkortslös i vanliga grupper,annars finns gruppen där licensförare kör.Bör väl inte vara ett krav att inneha körkort bara för bankörning.
Har jag fel någon?

Ps Hamodir1,jag har faktiskt betalt för att sitta bakom skärmen och att jag sedan har lite tid över för SH är bara ett plus,tänkte kanske inte på det?

Tuff hit o tuff dit,gym kille,kompis osv skiter vi fullständigt i,vi är inte här för att mucka bråk osv utan upp till bevis hur du är i verkligheten och inte bakom en skärm.
Jag tror säkert du är en "bra" kille öga mot öga om man ska diskutera saker och ting men här gör du dig bara dummare (om du nu kan bli det?)

Klanka ner på folk för att du själv tror du är något? Här finns de som är nöjda med sitt liv,har pengar,hus,hojar,bil,familj och ett vettigt sunt förnuft som du tycks sakna.

Killen kvalar in för idol eller talang 2009 :D

Tråden kommer med all säkerhet bli låst med tiden och killen bannad.
Ni som kan sånt osv spåra ip nr om det går och gör det offentligt vad det är för en tomte utan att överträda något.

Last edited:

AndreasBastard

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Retta -01
Att köra i >200km/h som många av oss gör då och då är väl lika vidrigt enligt lagen som att köra utan körkort? Kålsupare är vi allihopa.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Herr hamodir1 frågar om telefonnummer hela tiden. hamodir1 kanske kan lämna ut sitt, om det nu är väldigt viktigt för honom att få prata med folk? :va

Att köra i >200km/h som många av oss gör då och då är väl lika vidrigt enligt lagen som att köra utan körkort? Kålsupare är vi allihopa.

Har körkort -> Du åker dit för fortkörning så det ryker om det!

Har INTE körkort -> Du åker dit för fortkörning så det ryker om det OCH olovlig körning.

Det sistnämnda är alltså något värre.

Last edited:

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Herr hamodir1 frågar om telefonnummer hela tiden. hamodir1 kanske kan lämna ut sitt, om det nu är väldigt viktigt för honom att få prata med folk? :va

Vill han ha telefonnummer är det kanske bättre att hänvisa honom till datingtråden :tummenupp

Åh, en sån som Ilmar Repalu skryter om.

Skryter Ilmar Repalu om körkortslösa? :va

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Vill han ha telefonnummer är det kanske bättre att hänvisa honom till datingtråden :tummenupp

Nja... Har inte fungerat så bra för min del. Har inte fått något PM över huvud taget, ens med ett hej. :rolleyes: Samtidigt är jag ju lite grå och tråkig. En mer färgstark person kanske får bättre napp där. :tummenupp

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Sen har du ju Sturup raceway,vet ej om man får köra där körkortslös i vanliga grupper,annars finns gruppen där licensförare kör.Bör väl inte vara ett krav att inneha körkort bara för bankörning.
Har jag fel någon?
Kan bara svara för oss i Sydskanes Emse som kör på SRW, jo, det krävs antingen körkort eller tävlingslicens för MC för att få köra med oss.
Tror iofs inte det är nån risk att TS skulle dyka upp, han lägger ju ingen större energi på att följa några regler och det måste man klara av för att kunna ta licens. Körkortsfrågan har vi redan klarat av.

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Kan bara svara för oss i Sydskanes Emse som kör på SRW, jo, det krävs antingen körkort eller tävlingslicens för MC för att få köra med oss.
Tror iofs inte det är nån risk att TS skulle dyka upp, han lägger ju ingen större energi på att följa några regler och det måste man klara av för att kunna ta licens. Körkortsfrågan har vi redan klarat av.

Vad jag vet har TS (=TrådSkaparen=JTPK79) kört med Sydskanes ett antal gånger.

Hans "kompis" är jag dock mer tveksam till.:D

gear

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2008
Hoj
no one
Hamodir1 är nog bara ett alias för GR, som inte får nämnas här, så lås tråden fort som faan....... så slipper han plågas mer...

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
äldre Yamaha
Börjar inte den här tråden väldigt starkt likna den om världsmästaren som skulle ha tips på grymmaste literhojen att steka folk med?

Någon som vet vilken jag menar?

skulle väldigt gärna se den trådskaparen möta hamodir1 i ett derby på knutstorp ring...

@hamodir1:
du finns väl inte, du måste vara ett internettroll. Detta är ju bara för mycket. Undrar om jag var först att komma på att du är ett troll...:tummenupp

B.A.D.D

Blå rökare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Yamaha RD500
Börjar inte den här tråden väldigt starkt likna den om världsmästaren som skulle ha tips på grymmaste literhojen att steka folk med?

Någon som vet vilken jag menar?

skulle väldigt gärna se den trådskaparen möta hamodir1 i ett derby på knutstorp ring...

@hamodir1:
du finns väl inte, du måste vara ett internettroll. Detta är ju bara för mycket. Undrar om jag var först att komma på att du är ett troll...:tummenupp

Jag tror att han bara är en simpel spammare som man inte ska bry sig om...

Lika bra att låta honom lägga sig ner å dö :arsele

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
hahaha!!! älskar detta forumet inse bara att ni är nollor hur grym hur kass jag än e hur rik hur fattig jag än e....så tänker jag göra exakt som jag vill eran åsikt betyder inget..så rakt av ska säga de så hära jag pisssar på er!..ni är ett gäng nollor som tror att ni är nåt!.... jag tror inte jag är nåt men jag står för de jag gör!...ALLTID OCH NÄR SOM!

jag tror ni är ett gäng fittor som är jävligt tuffa bakom skärmen

ha de gott allesammans älskar er också:D ;) (L)

Det bästa av dig rann nedför insidan av din mammas ben.

MrMalm1

yeea
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
Aprilia rs 125 *inlöst/SÅLD*
åh herre gud vad ja har kul åt denna snubben :D

denna tråd har ju fedt med potential :tungan snart kmr väl "svensken" o låser den + bannar herr störst bäst o rikast(vakrast):arsele

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM