jag pisssar på er!..
Jag skulle inte ens pissa på dig om du brann
jag pisssar på er!..
hahaha!!! älskar detta forumet inse bara att ni är nollor hur grym hur kass jag än e hur rik hur fattig jag än e....så tänker jag göra exakt som jag vill eran åsikt betyder inget..så rakt av ska säga de så hära jag pisssar på er!..ni är ett gäng nollor som tror att ni är nåt!.... jag tror inte jag är nåt men jag står för de jag gör!...ALLTID OCH NÄR SOM!
jag tror ni är ett gäng fittor som är jävligt tuffa bakom skärmen
ha de gott allesammans älskar er också (L)
Att köra i >200km/h som många av oss gör då och då är väl lika vidrigt enligt lagen som att köra utan körkort? Kålsupare är vi allihopa.
Herr hamodir1 frågar om telefonnummer hela tiden. hamodir1 kanske kan lämna ut sitt, om det nu är väldigt viktigt för honom att få prata med folk?
Åh, en sån som Ilmar Repalu skryter om.
Vill han ha telefonnummer är det kanske bättre att hänvisa honom till datingtråden
Kan bara svara för oss i Sydskanes Emse som kör på SRW, jo, det krävs antingen körkort eller tävlingslicens för MC för att få köra med oss.Sen har du ju Sturup raceway,vet ej om man får köra där körkortslös i vanliga grupper,annars finns gruppen där licensförare kör.Bör väl inte vara ett krav att inneha körkort bara för bankörning.
Har jag fel någon?
Kan bara svara för oss i Sydskanes Emse som kör på SRW, jo, det krävs antingen körkort eller tävlingslicens för MC för att få köra med oss.
Tror iofs inte det är nån risk att TS skulle dyka upp, han lägger ju ingen större energi på att följa några regler och det måste man klara av för att kunna ta licens. Körkortsfrågan har vi redan klarat av.
Börjar inte den här tråden väldigt starkt likna den om världsmästaren som skulle ha tips på grymmaste literhojen att steka folk med?
Någon som vet vilken jag menar?
skulle väldigt gärna se den trådskaparen möta hamodir1 i ett derby på knutstorp ring...
@hamodir1:
du finns väl inte, du måste vara ett internettroll. Detta är ju bara för mycket. Undrar om jag var först att komma på att du är ett troll...
hahaha!!! älskar detta forumet inse bara att ni är nollor hur grym hur kass jag än e hur rik hur fattig jag än e....så tänker jag göra exakt som jag vill eran åsikt betyder inget..så rakt av ska säga de så hära jag pisssar på er!..ni är ett gäng nollor som tror att ni är nåt!.... jag tror inte jag är nåt men jag står för de jag gör!...ALLTID OCH NÄR SOM!
jag tror ni är ett gäng fittor som är jävligt tuffa bakom skärmen
ha de gott allesammans älskar er också (L)
Fakk, så fel det kan bli, menar SJÄLVKLART hamodir1 och inte JTPK79!!Vad jag vet har TS (=TrådSkaparen=JTPK79) kört med Sydskanes ett antal gånger.
Hans "kompis" är jag dock mer tveksam till.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|