Mc olycka i malmö idag...

Status
Ej öppen för fler svar.

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
äldre Yamaha
haha!
fyfan vad du är så jävla rolig med din sarkasm
det roliga är ................bla bla bla jidder bladder

Det är ingen här som är varken imponerad eller skrämd av dig, så du kan lägga ner dina patetiska försök...

Lycka till med körkortet dock, glöm inte att läsa körkortstråden för tips

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Ni är arga på de hela för jag e utländsk va?

Nepp, vi seriösa hojåkare anser att oseriösa individer oavsett etnisk härkomst är en pest för kollektivet med deras underpubertala fantasier om sin egen förträfflighet.

Åk nu hem till mamma och få höra att du är världens bästa son så blir det nog bra :såjaponken

Stackars liten, synd om dig som inte kan köra utan att krocka :näsblod

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Hornet 606
men jag påstår att ni är nollor med inget liv som ska sitta och ha en 7 sidor forum om någon som krocka utan körkort

Det sorgliga är ju att efter 7 sidor så har du fortfarande inte förstått att de egentligen försöker göra dig en tjänst. Du bemöter dessutom det mesta med dålig attityd, ekonomiskt skryt och underförstådda hot om fysiskt våld. Det gör det hela ännu sorgligare.

Vi som mc-grupp men även samhället drabbas ju av dina dumheter med hojen så visst måste du förstå varför viljan att hjälpa dig in på rätt väg finns?

Ut och ta kortet och försäkra hojen, vem vet - du kanske lär dig något ändå.

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Tjena!

hur ska jag lägga fram detta din jävla idiot!
körkort har inget me min kunskap och göra...du har ju väl körkort...kom och testa mig...om du kan köra bättre eller har bättre egenskaper om du kan inte hälften eller en tredjedel av historian så ska du fan i mig ta och hålla käften och alla i denna forumet som inte vet nåt
era jävla idioter ta reda på fakta innan ni börjar babbla efter 1.5år senare seer jag vad ni har skrivit
Om nån av er har mer erfarenhet är ni välkomna o testa det på bana eller gata
alla mc olyckor är inte mc förarens fel kan också vara dom andra trafikanterna

ha de gott
Idiot jävlar
ps är ute på gatorna igen;) UTAN KÖRKORT

Så det var dig som denna tråden handlade om? I så fall bekräftar ju bara ditt inlägg bilden av den totala idioten du är!

Fy f-n för svin som dig som inte kan ta körkort som alla andra utan måste ta genvägar & fuska sig fram i samhället. Tack vare sådana som dig ökar försäkringspremierna, sjukvårdskostnaderna och nya idiotiska lagar som att kostnaderna för skador ska bäddas in i trafikpremien.

Att du sedan har mage att komma & vara oförskämd är f-n i mig över alla gränser av ovett!!!

Din j-vla sopa, skaffa dig ett körkort & korrekt skyddsutrustning att köra med eller ge f-n i att köra överhuvud taget!

Du är inte ens värd att pissa på ditt lilla avskum.

r33z

Livsnjutare
Gick med
27 Aug 2008
Hoj
KTM 690 Endurov, Honda 600 Hornet
Jag tycker de är dax att skicka in hans IP till polisen så de kan binda honom för brottet han begått?

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
kom inte och prata om att jag inte har råd med försäkringar när jag kan betala exakkkt alllt i mitt liv kan som sagt kööpa 10mc o 5 bilar o leva ert lyx liv ni får tro vad fan ni vill om jag e kriminell eller laglig de pissar jag faktiskt snett på vad ni tror

Din farsa måste ha Malmös bäst fungerande korvvagn. :tummenupp

...men jag kör inte dåligare pga jag inte har kort...som sagt kommer jag in i en bana eller inte testa mig!
men jag ska inte skaffa körkort ska köra utan har faktiskt K8 nu=) 1000cc

Hamodir - Nästa svenska wild card i 250cc VM? :1pajas

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
det mest intressanta måste ju vara hur man skryter om sin körteknik bla bla bla...efter man har smällt oförsäkrat o utan skydd...var förmodligen utan hjälm också verkar det som för nånstans måste ju skallskadan kommit ifrån?:va

men de var inet hans feeel!!!111 halååå?

:D

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Så, om vi summerar det hela då..

Han är så grym att han kör ifrån alla här.
Han är så tät att han har mer pengar än alla här.

Men han har inte tagit körkort, trots att han är Sveriges bästa förare med Sveriges största plånbok, så varken kunskap eller pengar borde vara något problem.

Jag skulle väl aldrig komma på tanken att kalla någon för lögnare, men i ärlighetens namn tycks vår vän vara så full med skit att han sitter tre meter högre än omgivningen.

Han kanske bara har en väldigt liten penis*?

*svar om hur han är hängd som en åsna och idkar samlag med alla i släkten och deras vänner om 5,4,3,2,1...

SiNteX

Evil Twin
Gick med
4 Jan 2008
Hoj
-----
:skrämd nog för att jag kan räkna ut att alla människor inte alltid kommer överens överallt, men den här tråden är f*nm något i hästväg...

...fast väldigt underhållande på något sätt (om man kan sätta distans på det :rolleyes:)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hamodir1: Hur har du tänkt och racea på bana när du inte ens får köra på bana utan KK?!

Att ha ett körkort innebär inte bara att man kan hantera och föra sitt fordon utan att man är ansvarsfull och tänker på sina medtrafikanter. Att man kan hantera hojen vid olika situationer. Även om körskolan inte kan lära dig hur du ska göra i precis alla situationer så kan dom iaf förbereda dig och få dig att tänka i rätt banor.

Alla kan lära sig att köra en hoj, men bara för det betyder det inte att du kan hantera den rätt.

Du låter som en barnunge och extremt egoistisk, om du nu inte bryr dig om ditt eget liv så tänk på andras. Du hade tur när du krasha sist, nästa gång kanske du inte har det, tänk på det istället.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll