henriksson.
långsam omogen pågaspoling
Jag tycker han är cool och vill bli precis som han.
Frågan är bara hur man gör?![]()
Haha ditt första misstag var och gifta dig, det andra var och köpa 636:an, du måste börja med en R1a.
Jag tycker han är cool och vill bli precis som han.
Frågan är bara hur man gör?![]()
Med den talangen han sitter inne med tar han givetvis licens direkt istället!
Sen e ju stora frågan hur man ordnar snuthäng på bana...?![]()
Ja ibland förundras jag över att man andas samma luft som vissa på detta forum, önska livet ur människor, vissa förtjänar o dö, andra inte, jag är bäst och skit i alla andra, min hoj är finare än din...Listan kan bli hur lång som helst..jag tycker det är tråkigt och jag har själv känt att jag blivit dryg i mina inlägg på sistonde, vilket resulterat i att jag skriver allt mindre o mindre.
Minns mina första inlägg, GLAD och trodde att alla på forumet skulle vara bröder eller systrar "from another mother" eftersom vi har en sak gemensamt.
VI KÖR HOJ, O VI TYCKER DET ÄR GRYMT KUL!!!
Som motorcyklist känner jag mig rätt utsatt ifrån andra: svarta rubriker om motorcyklar som kriminella, fartgalna dårar, mc-död osv. Det underlättar så mycket för våra "motståndare" att få igenom förbud, hårdare krav etc. och slutligen ta död på motorcyklismen helt.japp...håller med dig!
jävla pennalism som pågår i vissa fall! grymmt kasst av d folket.....
Som motorcyklist känner jag mig rätt utsatt ifrån andra: svarta rubriker om kriminella, fartgalna dårar, mc-död osv. Det underlättar så för att få igenom förbud, hårdare krav etc. och slutligen ta död på motorcyklismen helt. Så som motorcyklist så värnar jag gärna om kollektivet genom att önska att dessa körkortslösa, oförsäkrade dårarna försvann ifrån våra vägar. Bättre och billigare för oss som kör hoj med behörighet och försäkring.
Sedan så kör jag inte hoj varje dag, och som sådan människa så känner jag mig rätt otrygg att gå med familjen på stan när det far omkring männsikor utan omdöme, körkort eller försäkring - som roar sig med att köra ifrån polisen. Sannolikheten att just en sådan förare vållar en olycka känns högre, och händer det så är det inte direkt typen som stannar och kollar hur det gick eller står för eventuella kostnader. Så även som denna personen ser jag helst att dessa körkortslösa, oförsäkrade dårarna försvann ifrån våra vägar.
Han är säkert inte dum, han har bara otur när han tänker...![]()
Det är ju jag som har det!!![]()
hahaha!!! älskar detta forumet inse bara att ni är nollor hur grym hur kass jag än e hur rik hur fattig jag än e....så tänker jag göra exakt som jag vill eran åsikt betyder inget..så rakt av ska säga de så hära jag pisssar på er!..ni är ett gäng nollor som tror att ni är nåt!.... jag tror inte jag är nåt men jag står för de jag gör!...ALLTID OCH NÄR SOM!
jag tror ni är ett gäng fittor som är jävligt tuffa bakom skärmen
ha de gott allesammans älskar er också![]()
(L)
..säger stora, tuffa killen som inte vågar ställa upp på gruppkörning.
Fjolla.
hahaha!!! älskar detta forumet inse bara att ni är nollor hur grym hur kass jag än e hur rik hur fattig jag än e....så tänker jag göra exakt som jag vill eran åsikt betyder inget..så rakt av ska säga de så hära jag pisssar på er!..ni är ett gäng nollor som tror att ni är nåt!.... jag tror inte jag är nåt men jag står för de jag gör!...ALLTID OCH NÄR SOM!
ha de gott allesammans älskar er också![]()
(L)
R1 racer
Eventuella bilder på vad det var för en hoj?
Här var det en som gick bort iallafall i söndags:
http://www.kvp.se/nyheter/1.1183192/en-dod-i-mc-olycka-i-malmo
Publicerat 1 juni 2008
..så rakt av ska säga de så hära jag pisssar på er!..
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |