Mc olycka i malmö idag...

Status
Ej öppen för fler svar.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Med den talangen han sitter inne med tar han givetvis licens direkt istället!:D
Sen e ju stora frågan hur man ordnar snuthäng på bana...?:va

han låtsas åka av på bana så ambulansen kommer ut, sen drar han ambulansen istället. blåljus som blåljus! :tummenupp

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Ja ibland förundras jag över att man andas samma luft som vissa på detta forum, önska livet ur människor, vissa förtjänar o dö, andra inte, jag är bäst och skit i alla andra, min hoj är finare än din...Listan kan bli hur lång som helst..jag tycker det är tråkigt och jag har själv känt att jag blivit dryg i mina inlägg på sistonde, vilket resulterat i att jag skriver allt mindre o mindre.

Minns mina första inlägg, GLAD och trodde att alla på forumet skulle vara bröder eller systrar "from another mother" eftersom vi har en sak gemensamt.

VI KÖR HOJ, O VI TYCKER DET ÄR GRYMT KUL!!!

japp...håller med dig!
jävla pennalism som pågår i vissa fall! grymmt kasst av d folket.....
Ren värdeskomplex i min mening.....

B.A.D.D

Blå rökare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Yamaha RD500
Stackars liten.. Måste regga sig på sh och försöka vara häftig med ett jidder som ingen fattar... Väx upp lill killen! Skaffa ett körkort. köp ett liv och Anpassa dig.....

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
japp...håller med dig!
jävla pennalism som pågår i vissa fall! grymmt kasst av d folket.....
Som motorcyklist känner jag mig rätt utsatt ifrån andra: svarta rubriker om motorcyklar som kriminella, fartgalna dårar, mc-död osv. Det underlättar så mycket för våra "motståndare" att få igenom förbud, hårdare krav etc. och slutligen ta död på motorcyklismen helt.
Så som motorcyklist värnar jag gärna om kollektivet genom att önska att dessa körkortslösa, oförsäkrade dårar försvinner ifrån våra vägar. Bättre och billigare för oss som kör hoj med behörighet och försäkring.

Sedan så kör jag inte hoj varje dag, och som sådan människa så känner jag mig rätt otrygg att gå med familjen på stan när det far omkring männsikor utan omdöme, körkort eller försäkring - som roar sig med att köra ifrån polisen. Sannolikheten att just en sådan förare vållar en olycka känns högre, och händer det så är det inte direkt typen som stannar och kollar hur det gick eller står för eventuella kostnader. Så även som denna personen ser jag helst att dessa körkortslösa, oförsäkrade dårar försvinner ifrån våra vägar. Bättre och billigare för oss skattebetalare.

Last edited:

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Som motorcyklist känner jag mig rätt utsatt ifrån andra: svarta rubriker om kriminella, fartgalna dårar, mc-död osv. Det underlättar så för att få igenom förbud, hårdare krav etc. och slutligen ta död på motorcyklismen helt. Så som motorcyklist så värnar jag gärna om kollektivet genom att önska att dessa körkortslösa, oförsäkrade dårarna försvann ifrån våra vägar. Bättre och billigare för oss som kör hoj med behörighet och försäkring.

Sedan så kör jag inte hoj varje dag, och som sådan människa så känner jag mig rätt otrygg att gå med familjen på stan när det far omkring männsikor utan omdöme, körkort eller försäkring - som roar sig med att köra ifrån polisen. Sannolikheten att just en sådan förare vållar en olycka känns högre, och händer det så är det inte direkt typen som stannar och kollar hur det gick eller står för eventuella kostnader. Så även som denna personen ser jag helst att dessa körkortslösa, oförsäkrade dårarna försvann ifrån våra vägar.

Håller med dig om allt du skriver...
vad jag menade var SH:are som gav sig på Sh:are i trådar om meningslösa grejer.
Nån stackare blev stämplad som noobie förra veckan för att han undrade varför hans hoj dog i backar.....
Det är mer sånt jag menar...jävlitt kasst av det folket...ni vet vilka ni e :5sure

Den som försvarar 21åringens handligar e bara omogen och snudd på retarded.....

Bl@ck

Medlem
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Honda CB1000RA -16
Vi kan konstatera...

Han är för dum för att kunna ta körkort, kan ju knappt skriva.

Han verkar vara för fattig för att kunna köra försäkrat.
Har man inte ens råd med trafik då är det riktigt illa...

Han är säkert inte dum, han har bara otur när han tänker... :brinnerup

hamodir1

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2008
Hoj
r1 50th anaverssery 2006
hahaha!!! älskar detta forumet inse bara att ni är nollor hur grym hur kass jag än e hur rik hur fattig jag än e....så tänker jag göra exakt som jag vill eran åsikt betyder inget..så rakt av ska säga de så hära jag pisssar på er!..ni är ett gäng nollor som tror att ni är nåt!.... jag tror inte jag är nåt men jag står för de jag gör!...ALLTID OCH NÄR SOM!

jag tror ni är ett gäng fittor som är jävligt tuffa bakom skärmen

ha de gott allesammans älskar er också:D ;) (L)

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
hahaha!!! älskar detta forumet inse bara att ni är nollor hur grym hur kass jag än e hur rik hur fattig jag än e....så tänker jag göra exakt som jag vill eran åsikt betyder inget..så rakt av ska säga de så hära jag pisssar på er!..ni är ett gäng nollor som tror att ni är nåt!.... jag tror inte jag är nåt men jag står för de jag gör!...ALLTID OCH NÄR SOM!

kan jag få lite pengar av dig?

Shai Hulud

Kalabalik
Gick med
25 Jun 2009
Hoj
Yamaha XT660R

Okej, då vet vi det, vi är fittor som är tuffa bakom skärmen....
Men kan du gå med på att du inte ha alla hästar hemma i stallet?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept