Nysvensk?
Pengar på illegala droger är väl lätta att tjäna ihopa och leva lyxliv?
Eller grönsakshandel/livs där man stoppar en stor del i fickan?
Och sen kasta skit på de som är ärliga,20 år och uppåt och kör runt med något som du kallar skrot för att det inte är en R1:a från 2006.
De finns de som har nyare,bättre,starkare,råare hojar osv än din R1:a
Jag har själv kört R1 och vet att det är en hoj med goda potential men på gata är den inte bäst och även föraren spelar roll.
Sen att regga sig här,din fråga om däck var o verka seriös,inget fel i det men att sedan vakna till nåt år senare och skriva en massa dynga då är du lägre än Glocalnet.
Erkänn istället att du gjort fel,gör fel och förmodligen inte klarar av att ta ett mc körkort.Det finns nån körskola på Dalaplan såg jag,säkert fler i Malmö som hjälper till med alla eller de flesta språk (körde förbi där här om dagen).
Ps jag har också en hoj från 2006,den är större än din,går på de flesta underlag osv.Jag anser att det är en bättre hoj än min tidigare R1:a från 04:a.
Och sen har jag en till hoj som är nyare än din,är en 2008
Sen det där snacket om vem som kör bäst,att du eller nån körifrån varandra osv vilken fjortisnivå.Här finns många killar som kör skiten ur dig Hamodi1.
Ställ upp lite på bankörning eller varför inte ett onsdagsgazz med Radical riders i snabb grupp.Framför ett önskemål till gruppen att du vill och ska köra skiten ur dom
o andra sidan tror jag inte du är så önskad där om du kör körkortslöst.
Jag klankar inte ner på dig att du skulle vara sämre förare för det,de finns de som har kort och kör säkert sämre.
Ps igen. Sluta med drogerna,de kan göra dig ännu mer allvarligt skadad.