Masonit
Gudomlig sporthojare
Hoppas operationer och läkning går fint!
Har du kommit fram till vad som hände?
\Masonit
Har du kommit fram till vad som hände?
\Masonit
1. Blir utvärtes skena
2. Ska göra opn IMORGOn
3. Vet inte hur man lägger till bilder här via iphone
Du vet att vi fixar en plats i en bil till SVT om du är tillräckligt kry att bara sitta och åka
nej nej, spänn fast honom på ett släp
annars får han ju ingen fartkänsla
Krya på dig killen, hade helt missat detta !!
Takbox??
Ska vi lägga Anthony i takboxen Blir inte det liiite instängt.
Bättre att köra med bara lastbågar på taket, sen spänna fast honom i en stol, som dom gjorde med kärringen som dog i ett päron till farsa
Annars är ju dragkrok och rullstol är ju funktionellt
haha, så sätter vi på en tuta på rullstolen. Gubbarna längs med vägen kommer att ha ett rent h-e att berätta vad dom sett sen:
Först kom där ett gäng huliganer på såna jädrans motorcyklar, sen kom en bil jagandes efter i samma fart, och, fasiken, sen kom en rullstol som tuta för omkörning:d
Liten uppdatering: nu i fredags opererAdes jag där man sätte en kolfiberställning runt knät som sedan spändes med skruvar och spikar samt att mina gamla sår syddes igen. När jag sedan vaknade på lördagen inleddes ett helvetesom jag aldrig vill uppleva igen. Mitt smärtstillande var för svagt så överläkaren på ortopeden tyckte att de kunde stänga av ryggpumpen och enbart ge morfin. Detta funkade i 10minuter sen kom smärtorna som aldrig förr. Det kvittade hur mycket morfin de än gav mig så skrek jag ändå av smärta jag t o m grät så ont det gjorde. De skickade mg tillbaka till uppvaket där de satte igång ryggpumpen igen fast med starkare saker + en extra pump med ketogan som jag kan trycka på. Nu idag är allt ok och nu väntar jag bara på F1 på kanal10. Mosh mosh
Liten uppdatering: nu i fredags opererAdes jag där man sätte en kolfiberställning runt knät som sedan spändes med skruvar och spikar samt att mina gamla sår syddes igen. När jag sedan vaknade på lördagen inleddes ett helvetesom jag aldrig vill uppleva igen. Mitt smärtstillande var för svagt så överläkaren på ortopeden tyckte att de kunde stänga av ryggpumpen och enbart ge morfin. Detta funkade i 10minuter sen kom smärtorna som aldrig förr. Det kvittade hur mycket morfin de än gav mig så skrek jag ändå av smärta jag t o m grät så ont det gjorde. De skickade mg tillbaka till uppvaket där de satte igång ryggpumpen igen fast med starkare saker + en extra pump med ketogan som jag kan trycka på. Nu idag är allt ok och nu väntar jag bara på F1 på kanal10. Mosh mosh
Fiiii fan... låter ju inte så nice. Lider med dig. Men du vet att det är Superbike VM från Assen idag... det är ju bättre än F1 alla dagar i veckan Sänds på Eurosport 2 och lopp ett av två sänds just nu...
Det finns en app för det3. Vet inte hur man lägger till bilder här via iphone
Kommer inte åt Eurosport
MMSa över till mig så ordnar jag Anthony, ska jag lägga upp den andra också när du låg och åt?
Kommer inte åt Eurosport
kan man inte se det på nätet ?
jag vill i så fall också veta
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|