Mc-olycka i stan

-=[P-son]=-

Turn In - Apex - Flat Out - Highside
Gick med
7 Jun 2009
Hoj
Yamaha R6 -00 x 2, Husa 650 Motard, Husa 450 Enduro
Du vet att vi fixar en plats i en bil till SVT om du är tillräckligt kry att bara sitta och åka:)

nej nej, spänn fast honom på ett släp :tungan

annars får han ju ingen fartkänsla :D

Krya på dig killen, hade helt missat detta !!

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Ska vi lägga Anthony i takboxen:va Blir inte det liiite instängt.
Bättre att köra med bara lastbågar på taket, sen spänna fast honom i en stol, som dom gjorde med kärringen som dog i ett päron till farsa

Annars är ju dragkrok och rullstol är ju funktionellt:yoparty

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Annars är ju dragkrok och rullstol är ju funktionellt:yoparty

Haha, så sätter vi på en tuta på rullstolen. Gubbarna längs med vägen kommer att ha ett rent h-e att berätta vad dom sett sen:

Först kom där ett gäng huliganer på såna jädrans motorcyklar, sen kom en bil jagandes efter i samma fart, och, fasiken, sen kom en rullstol som tuta för omkörning:D

• Gilla
Reaktioner: VBK

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
haha, så sätter vi på en tuta på rullstolen. Gubbarna längs med vägen kommer att ha ett rent h-e att berätta vad dom sett sen:

Först kom där ett gäng huliganer på såna jädrans motorcyklar, sen kom en bil jagandes efter i samma fart, och, fasiken, sen kom en rullstol som tuta för omkörning:d

:d:d:d:d

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Trodde jag skrivit det redan men tydligen inte =/

Krya på dig. Hoppas du är uppe och drar i rullen snart igen :D

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
Liten uppdatering: nu i fredags opererAdes jag där man sätte en kolfiberställning runt knät som sedan spändes med skruvar och spikar samt att mina gamla sår syddes igen. När jag sedan vaknade på lördagen inleddes ett helvetesom jag aldrig vill uppleva igen. Mitt smärtstillande var för svagt så överläkaren på ortopeden tyckte att de kunde stänga av ryggpumpen och enbart ge morfin. Detta funkade i 10minuter sen kom smärtorna som aldrig förr. Det kvittade hur mycket morfin de än gav mig så skrek jag ändå av smärta jag t o m grät så ont det gjorde. De skickade mg tillbaka till uppvaket där de satte igång ryggpumpen igen fast med starkare saker + en extra pump med ketogan som jag kan trycka på. Nu idag är allt ok och nu väntar jag bara på F1 på kanal10. Mosh mosh

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Hoj
CBR600RR
Liten uppdatering: nu i fredags opererAdes jag där man sätte en kolfiberställning runt knät som sedan spändes med skruvar och spikar samt att mina gamla sår syddes igen. När jag sedan vaknade på lördagen inleddes ett helvetesom jag aldrig vill uppleva igen. Mitt smärtstillande var för svagt så överläkaren på ortopeden tyckte att de kunde stänga av ryggpumpen och enbart ge morfin. Detta funkade i 10minuter sen kom smärtorna som aldrig förr. Det kvittade hur mycket morfin de än gav mig så skrek jag ändå av smärta jag t o m grät så ont det gjorde. De skickade mg tillbaka till uppvaket där de satte igång ryggpumpen igen fast med starkare saker + en extra pump med ketogan som jag kan trycka på. Nu idag är allt ok och nu väntar jag bara på F1 på kanal10. Mosh mosh

Fiiii fan... låter ju inte så nice. Lider med dig. Men du vet att det är Superbike VM från Assen idag... det är ju bättre än F1 alla dagar i veckan :yoparty Sänds på Eurosport 2 och lopp ett av två sänds just nu...

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200

Jäkla simulant. Bara för att få mer droger:arsele

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n

Fi fan:död

Jag fick bilden så jag slänger upp den här så fort jag hinner.

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Kommer inte åt Eurosport

kan man inte se det på nätet ?
jag vill i så fall också veta :D

ps. en jävla tur att det finns smärtlindring iaf.
för övrigt låter det inte alls speciellt trevligt att ligga på sjukan, ha ont, se det fina vädret & höra alla hojar ute.

krya på dig :tummenupp

ps 2 ... kommer du på filmkväll ikväll då ? :D

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad