Mc-olycka i stan

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
Fick pratat lite med läkaren idag och ha gissade på runt 12-16 veckor innan jag kan belasta benet och påbörja rehaben på allvar. Hemkomst är inte aktuellt förrän jag har gått över till piller, är beroende av en ryggpump just nu

Vbk eller wilcan. Vad händer med bilden?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
D va som fan. Att de fortfarande efter över 50 år använder sig av Ilizarovställningen när det finns invärtes nålar.
Spikarna från ramen kan orsaka infektioner - tvätta noga Anthony. Förmodligen för syrrorna det åt dig.

Gör det inte ont i benen när du lägger dem ner och den robocop-apparaten stöter emot sängen?

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Ripster hälsade att han gärna bjuder finlirarna i Roh3 på en sup.
Accepteras om det smakar lika gott som det gör i kroppen och knoppen.

@Ripster, det där ser fan inte skönt ut på nåt sätt men jag trodde det var lårbenet som gått åt skogen men det verkar ju vara den lilla biten.

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
D va som fan. Att de fortfarande efter över 50 år använder sig av Ilizarovställningen när det finns invärtes nålar.
Spikarna från ramen kan orsaka infektioner - tvätta noga Anthony. Förmodligen för syrrorna det åt dig.

Gör det inte ont i benen när du lägger dem ner och den robocop-apparaten stöter emot sängen?

Det gör inte ont men känns konstigt som faaan

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
Accepteras om det smakar lika gott som det gör i kroppen och knoppen.

@Ripster, det där ser fan inte skönt ut på nåt sätt men jag trodde det var lårbenet som gått åt skogen men det verkar ju vara den lilla biten.

Låret var helt av men det är fixat inifrån med en märgspik som förmodligen kommer att vara kvar där resten av livet. det är egentligen skenbenet som har gått sönder den lilla platån som möter knät. Hur som helst kommer det ju att ta sin lilla tid för detta att läka men det e på rätt väg iaf

manneman

Guest
Påminn mig om att jag vill slippa det där...
Jag lovar att dyka upp med ett påskägg!

sofiiiii

Rödtotten
Gick med
30 Mar 2009
Hoj
R6
Jag lovar att komma o hälsa ¨på dig igen athony när jag e hem,ma från vsås. Håll mig uppdaterad här så länge vad som händer och hur det går för dig :) hörde att du fick en finfin granne igår också ;)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Vaddå? Har du redan fått ligga Anthony?

Inget är så sexigt som en semi-cyborg.

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
Hehe nä tyvärr var det inte riktigt det hon syftade på. Nä natten mellan tisd å onsd var jag så jäköa drogad att jag knappt kunde känna benen. Anledningen var att jag ska börja trappa ner på ryggpumpen så de hade gett mig ett morfinplåster som började verka runt 03-04 på natten sen var jag hööööööööög. Nu har de halverat ryggpumpen och gett mig mindre plåster. Målet är att stänga av pumpen imorgon.

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Slänger in en vacker bild sedan igår...

DSC02271.jpg

sofiiiii

Rödtotten
Gick med
30 Mar 2009
Hoj
R6
anthony..din mamma har frågat om vi kan hjälpa till att flytta din hoj och extra motor nu innan månaden är slut. Jag kommer hem den 24:e och hjälper till. Vet att fler också vill hjälpa. Men är din hoj körbar? isf är det lätt fixat. Då kanske nån kan köra hojen till ditt nya garage och sedan är det bara att lägga motorn i nån bil :)?

Låter det bra? :)

manneman

Guest
anthony..din mamma har frågat om vi kan hjälpa till att flytta din hoj och extra motor nu innan månaden är slut. Jag kommer hem den 24:e och hjälper till. Vet att fler också vill hjälpa. Men är din hoj körbar? isf är det lätt fixat. Då kanske nån kan köra hojen till ditt nya garage och sedan är det bara att lägga motorn i nån bil :)?

Låter det bra? :)

Enligt Daniel har den XT´n trillat av pinn?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA