Gixxer Mike
Guest
Ja ja vi får se..ska åka ut och kolla hojen imorgon eventuellt..är det bara plast och mindre skador så fixar jag till den i veckan och slänger dit ett lyse och kör den som streetfighter..har faan precis blivit av med ett slipon..köpte ett nytt 1 timme innan olyckan..och precis köpt hojen..och massa saker till den..vilket gör att plånboken inte är allt för fet just nu..grrr
Vet ju inte vad som kommer hända nu..jag körde trots allt in i bak på hans bil..vilket jag kommer åka på..ÄVEN fast han TVÄRnitade på motorvägen...hur i helvete kan man låsa alla fyra hjul mitt i omkörningsfältet på en 90 sträcka..eller om det är 110 där..jag fattar inte...men men vi märker vad som händer framöver..suck
Vet ju inte vad som kommer hända nu..jag körde trots allt in i bak på hans bil..vilket jag kommer åka på..ÄVEN fast han TVÄRnitade på motorvägen...hur i helvete kan man låsa alla fyra hjul mitt i omkörningsfältet på en 90 sträcka..eller om det är 110 där..jag fattar inte...men men vi märker vad som händer framöver..suck