Mc-olycka på Värmdö

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Är det så himla svårt att låta motorcykeln stå ett par veckor till!
Jag har ingen lust att få ännu högre premie bara för att några dumskallar har så svårt att bedömma väglaget.När jag for till jobbet i morse då var det is på vägen.
Mvh Payton

Moget ! Ska kolla med dig när jag ska ställa på , om det är ok ......

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Husa 650, kawwa 250
och i tråden bredvid stressar dom varandra om hur kul det är att börja köra hoj såpass tidigt.. :rolleyes:

Olycker händer även när det är 20+ o molningt.
Vi kanske inte ska köra då heller?

När ska vi köra igentligen :va

Bara att hoppas det inte blir några bestående men!

Last edited:

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Moralkakan har talat :tummenupp

NÄR du vurpar så kanske du inser att det alltid inte är MC som gjort fel. Vad vet du om detta läget?

Tyst om du inte har smartare saker att kräka ur dig. :gnissla

Jag har ingen lust att få ännu högre premie bara för att några dumskallar har så svårt att bedömma väglaget.När jag for till jobbet i morse då var det is på vägen.
Mvh Payton

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Mvh Payton

Antingen är du riktigt bakis idag eller så hade du otur när du tänkte eller så är du riktigt puckad på riktigt!

Sluta åk hoj om du tycker att det är dyrt, det är inte ditt bekymmer om man vill åka en årstid som du inte anser vara korrekt årstid!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Mvh Payton

Jävla idiot! Hoppas du inte röker, äter fet/sockrad mat, dricker alkohål Så Jag slipper betala för dig.

Vad är det med folk?! Det har varit många disskusioner på senaste tiden med folk som inte vet varför man har ett samhälle.

Tråkigt med olyckan och hoppas han repar sig fort.

Btw, någon som vet hur det har gått?

Last edited:

Pelvan

Muller.. underbara muller... #4073
Gick med
23 May 2005
Hoj
Ducce 900SS -94
Så var det dags att återigen visa att sporthojs "Mc-relaterade diskussioner" är den absolut största sandlåda internet har att erbjuda...

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
2800147 Är det så himla svårt att låta motorcykeln stå ett par veckor till!
Mvh Payton

Sluta upp med dina haschkakor nu, det har gått och blivit kortis i skallen på dig.

ocke

jefe mecánico
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
retta(Pitch Black) kx250 (vego)
Hoppas han kommer tillbaka i sadeln fortast möjligt!

Kan inte moraltanterna få en egen tråd där dom kan
domdera vad man bör och inte bör göra?

Hjuligan

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2006
Hoj
VFR750, Hade en XR600(EUT748:Stulen), minimoto
Jag har kört hela vintern, det finns ingen "fel" säsong, bara fel körstil/hojtyp/däck och så får man kompensera för resten med omdöme och tur :)

När det är som värst måste man kompensera för alla korkade bilförare som är ute efter att köra på en. Kanske det är DOM som skall betala högre försäkringar istället... Eller sluta göra U-svängar? *grr*

Trist att killen hamnade på sjukan, hoppas bara hans hoj hinner bli lagad till sommaren. Vore ju skittråkigt om det blev all åkning han fick i år :-(

IronMike

Guest
äsch, sommar som vinter ...h-b är lika tung å svänga med oavsett årstid :rofl ..den är inte byggd för vägen mot saltarö, utan för att brassa med från münchen till nattjobbet i berlin. På saltarövägen åker man rallybil alt moped. Så, åker man där med hayabusa somartid är man dum, är det vintertid så är det värre. No offence.

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
no more :(
synd på en riktigt fin hoj!

Får hoppas allt är väl med killen som krashade !

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
äsch, sommar som vinter ...h-b är lika tung å svänga med oavsett årstid :rofl ..den är inte byggd för vägen mot saltarö, utan för att brassa med från münchen till nattjobbet i berlin. På saltarövägen åker man rallybil alt moped. Så, åker man där med hayabusa somartid är man dum, är det vintertid så är det värre. No offence.

När Jag hade min blåa R1 -01 och fick låna Carlos busa på bogesund så körde jag bra mycket snabbare på den. Underskattadevägegenskaper.com

Last edited:

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....

Du har förmodligen inte sett en Busa med knäskrap på Bogesund, eller dito på Gelleråsen.

Det har jag och många andra, och tjatar därför inte om att Busan inte går att svänga med.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Du har förmodligen inte sett en Busa med knäskrap på Bogesund, eller dito på Gelleråsen.

Det har jag och många andra, och tjatar därför inte om att Busan inte går att svänga med.

Jag försökte hänga på Carlo för något år sedan på Bogesund. Jag svär att han skrapade kåpan på det där härket innan han körde ifrån mig.

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Jag försökte hänga på Carlos för något år sedan på Bogesund. Jag svär att han skrapade kåpan på det där härket innan han körde ifrån mig.

Men det säger lika mycket om carlo som om hojen...:näsblod

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...