MC-Olycka utanför Linköping

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Ingen nu
Vila i fred!
Jag skänker en tanke till familj, anhöriga och vänner!

Det är såna här olyckor som får mig att tveka på om det är värt att skaffa en ny MC...
"Onödig" olycka som han inte kunnat påverka!
Tragiken är total!

Ni som kör hoj i sommar: KÖR FÖRSIKTIGT!!!
/Jens
Linköping
 

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
MostWanted skrev:
Jag känner inte heller Martin men som fler har sagt så verkar han ha varit en riktigt glad prick och såna växer inte på träd, tyvärr :(

Jag känner så otroligt mycket med hans familj och är genomblöt på kinderna och den där bilden som du la upp MostWanted slet verkligen tag i hjärtat och vred om :gråta

Hoppas att du har det bra där på andra sidan Martin med alla härliga vägar, hojar och sist men inte minst :tuttar

//Danny
 

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Supersport(touring)
Finns egentligen inget att säga som inte redan har sagts.Tankarna går till familjen och till vännerna som vakat vid hans sida, och särskilt till Clifton som var där när det hände.

Hoppas innerligt att det inte skall bli många fler sådana här trådar nu. Var rädda om er ute på vägarna i sommar!
 

astor

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Svärjää
Hoj
Honda 250
Jag beklagar verkligen bortgången

Mina tankar går till familj, anhöriga och till vänner.

Kände inte killen alls men fick genom att läsa den här tråden en bild av en person som lämnat djupa positiva intryck hos många och som kommer bli ofantligt saknad och sörjd.

Vila i Frid
 

EvilPepe

Son of perkele
Gick med
15 Apr 2006
Ort
Borås
Hoj
Wildstar 1600 -03
Jag kände inte heller grabben, jag hör inte ens hemma på detta forum men det känns riktigt jobbigt att läsa sådant här oavsett. R.I.P.
 

jonkan

får bara se på nu =(
Gick med
7 Jul 2005
Ort
Märsta
Hoj
nyligen sålda - vtr,yzfr6.
måste lämna ett avtryck känner jag, men vet inte vad.

allt känns enklare med tiden. v i f. - jonas
 
Last edited:

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Har läst hela tråden och det blev ett sorgligt slut. Tråkigt att vi aldrig hann ses ute på vägarna.

Vila i frid
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Vila i frid

Jag var grymmt taggad på att fara ut och köra såfort det blivit lite varmare ute (30min-1h) fast nu är jag knappt sugen längre.
Brukar se mig själv som ganska stark gällande sånahära saker men jag var tvungen att gå från datorn, börjande komma tårar..

Hoppas du har det bra där du är Martin och att din familj klarar av detta.

// en sörjande Tommy
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
Det känns riktigt tungt! En saknad som är obeskrivlig!

Kan inte fatta vad som har hänt, har dragit mig för att skriva i tråden tills nu. Jag har suttit och tittat på skärmen, läst alla era fina inlägg och verkligen reflekterat över vad som har hänt. Idag känns det varken bättre eller sämre allt känns så overkligt. Kom hem efter att ha sålt min hoj, och jakten på den nya skulle börja. Känns som den här säsongen tog slut nu. Jag vet att du skulle säga jävla pucko KÖP den där R1 du ville ha. Senast i måndags tjafsade vi om högskoleprovet, ville ju ha med dej när jag skulle skriva i höst, du tyckte jag skulle plugga men jag sa det löser sig alltid, du bara skratta och sa jävla idiot nu hör du va jag säger börja plugga för det är inte lätt.
Allt som vi planerade och tänkte göra i sommar då? Åka hoj, festa spela in en shjysst film där jag lärt mig åka på bakhjulet. Kommer ihåg när du och jag var på wheelie rakan och övade. Du tjatade och tjatade, kommer verkligen att sakna dig. Kollade igenom lite film snuttar från förra året, tror du skrattade i varje klipp. Har en film där du jag och Steffe är vid Rusta vid träningskurvan, och tre små grabbar på cyckel kommer förbi och kollar när du kör, man kan bara se hur det glänser i ögonen på dem. Du frågade om du fick låna en av deras cycklar för att visa hur man åker på bakhjulet. Sen tränade dom på sina cycklar hela tiden vi var där. Dom ville ju ha samma hoj som dej då!(Motard) Sitter bara framför datorn och väntar på att ditt namn ska dyka upp på MSN men du står bara som utloggad och allt känns så orättvist. Vet inte vad jag vill säga egentligen känns bara bra att få skriva av sig lite. Vi är ju många som tänker på dig Martin, din hjälpsamhet ditt engagemang och positva tänkande har jag inte mött hos många människor. Jag eller vi i Norrköping som åkte med dig, kommer aldrig glömma dig. Du kommer alltid finnas med oss vare sig det är i garaget eller på vägen. Hoppas att du ser oss och håller ett vakande öga på oss, jag vet att vi kommer ses igen.
Martin Björk
 

frefeh

Två cylindrar är fler än en..
Gick med
31 Oct 2003
Ort
Stockholm/Haninge
Hoj
KTM 350 EXC -12
Inge roligt alls när det blir sådär :gråta
Det så jäkla trist.

Skickar en tanke till annhöriga och vänner!


/Freddan
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top