MC-Olycka utanför Linköping

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag har skapat en forumkategori som blivit kallad Minneslund för att samla sådana här tråkiga trådar. Hoppas det blir bra.

Denna tråd är oxå flyttad dit, men en länkning vidare.
 

MrLunkan

Det ska stå Honda på tanken!
Gick med
20 Dec 2003
Ort
Enköping
Hoj
Första hoj VFR 750-90 sen vart det en CBR 929-00 och har en CBR 900-92..
Vila i frid vi tänker på dig..
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Vila I Frid och håll en vakande och skyddande hand över oss som fortfarande finns kvar här nere. Vi ses i hojhimlen förr eller senare där det bara finns bara goa kurvor och härligt umgänge.

Skänker en tanke till familj och vänner i er stora sorg och tänder ett ljus för er ikväll.
 

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Längs en landsväg
Hoj
BSA 350 -30.
ViF

Du lämnade livet med alltför stor hast,
men kanske, äntligen, en välförtjänt rast.
En kort stund du vandrat livets väg, den smala,
men du, vi ses på hoj i Nangijala.

Vila i frid.

//Lakritsremsan MC
 

wader

Ny medlem
Gick med
25 May 2004
Ort
borlänge
Hoj
ninja
R.I.P på dig. en underbar hobby vi håller på med men den dagen olyckan e framme? är det värt det? kraam på dig grabben, o familjen.
 

SmacK

Sparar på framdäcket!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Ready to RACE!
Vila i frid...

Sänder en tanke till hans familj och hans vänner.

Lars
 

lerox78

nöjd sm ägare
Gick med
25 Apr 2005
Ort
Huddinge Sthlm
Hoj
yamaha xt660x sm -06
r.i.p

skänker dig och din familj många tankar och hoppas du kommer till ett bättre ställe...... :Bugar
 

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Ort
Nkpg
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Jag var ute och körde lite på måfå idag efter jobbet... och på något sätt kom jag in på gamla E4. Det kändes rätt att sakta in och vinka hejdå. Den platsen kommer alltid att väcka tankar...

Det är faktiskt väldigt vackert där. En sådan där bit väg där man kan köra och känna sig som om man är i en enorm pelarsal, med molnen som tak och solen som belysning.
 

Mammas Nya Kille

Bäst i test!
Gick med
4 Feb 2006
Ort
Gävle
Hoj
wr250f
Ja vad ska man säga...Jag kände inte dig Martin och du känner inte mig, men av alla som känt dig så verkar du vara en välldigt trevlig prick.
Jag hoppas att du förstår att alla dina vänner är utom sig av sorg, vem skulle inte vara det föresten.
MEN eftersom både du och jag är ena riktigt trevliga prickar :pannkyss så skulle du som jag uppskatta att denna händelse inte skulle sätta sin sorgna prägel alltför länge, utan jag tror att du skulle att vi kan lägga det här bakom oss så fort som möjligt och bara komma ihåg det roliga.
Jag vet att du har det bra i himlen, där kryllar ju av idoler :D Hälsa Meoni och sainct,Malerhrbe,joey dunlop mfl.
Och sisst men inte minst: Hälsa min morsa, jag älskar henne såååå!

Frid mannen!
 

goodspeed

I've seen your daughter, man she's cute.
Gick med
23 Sep 2003
Ort
Landet
Hoj
Yamaha R1 -05
Hemskt tråkigt när unga människor stryker med. Fick en riktig tankeställare i höstas när jag körde i diket i samma hastighet som dig. Skillnaden var den att jag klarade mig precis helt oskadd. När jag sedan såg din profil så inser jag att vi båda var exakt lika gamla. Det gör att man verkligen tänker till.

Mina tankar går till alla de som stod dig nära, det är inte alls lätt att gå igenom något sådant här. Att samtala och minnas alla de goda stunder man haft tillsammans gör det hela något lättare att hantera. Kväv inte sorgen inom er utan stötta varandra.

Vad vi kan lära oss av detta är att visa uppskattning till de man varje dag tar för givna. Vi ser ju här att det är många som hade mycket att säga till Martin, men nu inte längre har den möjligheten, tyvärr. Se därför till att visa era nära att ni tycker om dem medan ni har tid. Det kanske kan anses omanligt att vara blödig och visa känslor, men utan relationer är vi människor utan hopp, och utan hopp inget liv.

Tänk gärna på det initiativ som startades i fjol där bl.a. Sporthoj.com ingår i ett initiativ tillsammans med Vägverket för att minska antalet olyckor bland våra mc-bröder. http://www.vv.se/templates/page3____13392.aspx

Ha det gott där ute på vägarna i sommar och tänk på era nära och kära, för de tänker garanterat på er.

.Goodspeed.
 

TreoKwak

Köra fort rakt fram är lätt & trist
Gick med
27 Aug 2004
Ort
Alnö, Sundsvall
Hoj
Honda VTR SP1´00 & BMW F800GS-13
Det är så förbannat otäckt med en såpass "oväntad" olycka , med ny motorcykel i bra skick, bra däck, rak väg...där jag själv kört 100-tals ggr.

Jag måste kolla hur vägen ser ut där nu.

Tankarna går till hans familj och vänner

Vila i frid.
 

GiXXeN

jag elvade sist jag körde =)
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Jönköping
Hoj
XT660X
R.i.p

Saknad av många verkar det som....
Jag Kramar dina föräldrar i ett försök av förtröstan.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top