MC påkörd vid polisjakt -Årsta

Sport-MC

(1 of only)
Gick med
23 Apr 2006
Hoj
XXL
Så är det I Bland tar polisen en. Men det är mycket sällan om man säger så :) Och är dom nära så kör man jo på mer :hihi .

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
RoLLER skrev:
2153779 Förakta mig icke, jag behöver stöd. Jag är på väg ut ur mitt sexmissbruk nu.

4-5 tjejer till bara.... sen så... ska jag lugna mig... tror jag.

Kompis, säg bara till när det blir för tungt så ska jag dela dina börda.
Låt säga att jag får tfn# till alla blondiner i din "lista" tex... :)

Sport-MC skrev:
2153974 Så är det I Bland tar polisen en. Men det är mycket sällan om man säger så :) Och är dom nära så kör man jo på mer :hihi .

Bor du i Högdalen?

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
DaPirate skrev:
2152161 Och jag vet folk som bott i Högdalen i 30 år utan att ha varit med om nånting..... Det är ju knappast skötsamma familjefädrar som går ut och slangar bilar eller hur. Det finns missbrukare som har den största delen i detta problem. En missbrukare måste ju får ihop X antal tusenlappar per dag för sitt missbruk. Högdalen är tyvärr lite av en samlingsplats för dessa och det betyder ju inte att alla bor i området. Då kan man ju säga att det bara är brottslingar som bor runt Stureplan eftersom det sker en hel del brott i området och Polisen kommer ha en speciell bil där under sommaren där folk kan anmäla saker och ting, så mycket brott händer där. Valhallavägen har ett stort antal bilstölder, har för mig att det är bland den mest bilstöld-tätaste i Sverige, alltså är det bara biltjuvar som bor på Östermalm eller hur??
citat: "försök till inbrott, slangning, bilstereostöld, krashad ruta, avdragen antenn plus allt annat ni kan tänka er..."
Har aldrig hört om något liknande, undrar om du inte var osams med nån :arsele Lås in missbrukarna för gott så försvinner en stor del av problemen. :)

Det var antagligen fiender, eller på annat sätt någon som gett sig fan på att sakta mörda min bil...

Men du tänker rätt, jag tänker också rätt... Men jag tog i lite för mycket kanske. Men skulle själv aldrig bosätta mig i ett betongghetto igen. Never.

Piiiz.

sjööman skrev:
2152141 Säg någon förort som det inte sker skit med bilar etc. Och precis den hittades på södermalm. Var någon söder tomte som inte ville ta tricken hem...

Min dåvarande sambo såg honom... Och antagligen skulle han bara in till stan, men istället för att ta tunnelbanan hijackar han hellre en bil... Det är fan sjukt.
Han bodde garanterat inte inne i stan.

D. Vine

Snabbare än Nosler
Gick med
16 Nov 2004
Hoj
Honda CBR900RR
Hoztic skrev:
2151382 Som sagt, hästtjuvar hängde man :mad:
Nu för tiden hänger man ut brottsoffren i tidningarna, och sen skyddas förövarna, för att det sitter nån jävla psykolog å yrar om taskig barndom, dålig potträning å fan vet vad, å pekar ut dom som offer, å vill att man ska tycka synd om dom, för att dom har det svårt! Helt jävla otroligt!
Jag har den fullaste förståelse för beväpnade medborgargarden som gör processen kort med diverse slödder! :Bugar

Amen :tummenupp

motardkungen

Slide in...
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
En Blå
Som sagt, hästtjuvar hängde man
Nu för tiden hänger man ut brottsoffren i tidningarna, och sen skyddas förövarna, för att det sitter nån jävla psykolog å yrar om taskig barndom, dålig potträning å fan vet vad, å pekar ut dom som offer, å vill att man ska tycka synd om dom, för att dom har det svårt! Helt jävla otroligt!
Jag har den fullaste förståelse för beväpnade medborgargarden som gör processen kort med diverse slödder!

Det är väl inte värre än folk som lipar här på forumet för att de kört i 200 och blivit av med kortet. Då är det polisens fel som inte har något vettigare för sig. Har du då också den fullaste förståelse för höjda försäkringspremier och hårdare tag mot motorcyklister?

DaPirate

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR1000-K2 + 2 till
Zana skrev:
2164309 Det var antagligen fiender, eller på annat sätt någon som gett sig fan på att sakta mörda min bil...

Men du tänker rätt, jag tänker också rätt... Men jag tog i lite för mycket kanske. Men skulle själv aldrig bosätta mig i ett betongghetto igen. Never.

Piiiz.

Hehhehee.. peace to you to :)

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Jag har haft polare som tidigare bott i Högdalen, Bandhagen och Rågsved och de har trivts rätt bra tror jag, de har iofs inte haft bil. Omgivningarna är ju fina, men självklart är det påfrestande med alla pundare och dagdrivare. Att Högdalen är ett nav för södergående nattbussar (eller var åtminstone förr i tiden när jag åkte sådana) gör kanske inte natten säkrare..

Hoppas att tjejen på hojen klarar sig bra och att förövarna åker fast.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln