RoLLER skrev:2153779Förakta mig icke, jag behöver stöd. Jag är på väg ut ur mitt sexmissbruk nu.
4-5 tjejer till bara.... sen så... ska jag lugna mig... tror jag.
Sport-MC skrev:2153974Så är det I Bland tar polisen en. Men det är mycket sällan om man säger så Och är dom nära så kör man jo på mer .
don_tomazo skrev:2153232Jo det verkar bara bli värre. Hatar inte dig, ja lovar!
DaPirate skrev:2152161Och jag vet folk som bott i Högdalen i 30 år utan att ha varit med om nånting..... Det är ju knappast skötsamma familjefädrar som går ut och slangar bilar eller hur. Det finns missbrukare som har den största delen i detta problem. En missbrukare måste ju får ihop X antal tusenlappar per dag för sitt missbruk. Högdalen är tyvärr lite av en samlingsplats för dessa och det betyder ju inte att alla bor i området. Då kan man ju säga att det bara är brottslingar som bor runt Stureplan eftersom det sker en hel del brott i området och Polisen kommer ha en speciell bil där under sommaren där folk kan anmäla saker och ting, så mycket brott händer där. Valhallavägen har ett stort antal bilstölder, har för mig att det är bland den mest bilstöld-tätaste i Sverige, alltså är det bara biltjuvar som bor på Östermalm eller hur??
citat: "försök till inbrott, slangning, bilstereostöld, krashad ruta, avdragen antenn plus allt annat ni kan tänka er..."
Har aldrig hört om något liknande, undrar om du inte var osams med nån Lås in missbrukarna för gott så försvinner en stor del av problemen.
sjööman skrev:2152141Säg någon förort som det inte sker skit med bilar etc. Och precis den hittades på södermalm. Var någon söder tomte som inte ville ta tricken hem...
Hoztic skrev:2151382Som sagt, hästtjuvar hängde man
Nu för tiden hänger man ut brottsoffren i tidningarna, och sen skyddas förövarna, för att det sitter nån jävla psykolog å yrar om taskig barndom, dålig potträning å fan vet vad, å pekar ut dom som offer, å vill att man ska tycka synd om dom, för att dom har det svårt! Helt jävla otroligt!
Jag har den fullaste förståelse för beväpnade medborgargarden som gör processen kort med diverse slödder!
Som sagt, hästtjuvar hängde man
Nu för tiden hänger man ut brottsoffren i tidningarna, och sen skyddas förövarna, för att det sitter nån jävla psykolog å yrar om taskig barndom, dålig potträning å fan vet vad, å pekar ut dom som offer, å vill att man ska tycka synd om dom, för att dom har det svårt! Helt jävla otroligt!
Jag har den fullaste förståelse för beväpnade medborgargarden som gör processen kort med diverse slödder!
Sport-MC skrev:2153974Så är det I Bland tar polisen en. Men det är mycket sällan om man säger så Och är dom nära så kör man jo på mer .
Zana skrev:2164309Det var antagligen fiender, eller på annat sätt någon som gett sig fan på att sakta mörda min bil...
Men du tänker rätt, jag tänker också rätt... Men jag tog i lite för mycket kanske. Men skulle själv aldrig bosätta mig i ett betongghetto igen. Never.
Piiiz.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |