Något som testat http://www.xlmoto.se/mc-ryggsack-xlmoto-slipstream?articleIds=260654
Söker en ryggsäck som funkar när man har ryggpuckel.
Några tips?
Mvh
Söker en ryggsäck som funkar när man har ryggpuckel.
Några tips?
Mvh
Har puckel på skinnstället och kör med en Boblbee ryggsäck. Funkar kanon!
Såg en ASsnygg på en kille som var ute o körde för några veckor sen, har försökt hitta den men icke :C
Såg typ ut som en puckel som man har på stället, alltså konformad och i nån plast eller nåt. Någon som känner igen det?
Är det Boblbee Megalopolis modellen ni använder er av? Jag har en sedan många år. Köpte den delvis i syfte att ha när jag kör hoj. Tyvärr måste jag säga att den inte fungerar särskilt väl med skinnställ med puckel. Själv har jag återgått till en gammal Peak Performance ryggsäck som på minner om Haglöfs Tight modell. Fyller den inte maximalt. Det är nyckeln.
Funderar på att försöka hitta en lämplig liten ryggsäck som ersättare till min gamla Peak som är sliten. Tänkte kolla runt lite på Nortface, Dakine och vad det nu finns för fabrikat där ute som kan ha något för aktiv livsstil.
Jag har både Megalopolis och Executive. Jag tycker båda funkar bra, men jag släpper ut axelremmarna till nästan max när jag har puckel och huvtröja.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|