mc såld

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
Harley Heritage
jaha då bär de av imon och kika på wsm.

Farsan snackade me dem. OCh dem sa att man absolut inte fick provköra dem vilka jevla idioter. Aja får vell tjata på dem imörn. Men ska ta en rejäl inspektion och testa de viktigast av allt sadeln :pannkyss

RyXze

Nyberg
Gick med
28 Nov 2005
Hoj
2014 KTM Duke 690
Slipbert skrev:
2047685 jaha då bär de av imon och kika på wsm.

Farsan snackade me dem. OCh dem sa att man absolut inte fick provköra dem vilka jevla idioter. Aja får vell tjata på dem imörn. Men ska ta en rejäl inspektion och testa de viktigast av allt sadeln :pannkyss

Kom ihåg att skriva här :)! Mycket uppskattat från min sida om du nu gör det!

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
Harley Heritage
okej va inne och tittade på en wsm idag. Jätte fin hojj förutom att jag störde mig på att stödet var fockigt sen att sadeln inte var skön. Men ska förmodligen köpa en sån. Får venta 1 månad på om jag ska ha en med blå fälgar och blir nog att vänta då men får se ska prata med min päron över helgen. :)

RyXze

Nyberg
Gick med
28 Nov 2005
Hoj
2014 KTM Duke 690
Slipbert skrev:
2049592 okej va inne och tittade på en wsm idag. Jätte fin hojj förutom att jag störde mig på att stödet var fockigt sen att sadeln inte var skön. Men ska förmodligen köpa en sån. Får venta 1 månad på om jag ska ha en med blå fälgar och blir nog att vänta då men får se ska prata med min päron över helgen. :)

Låter ju bra, blir nog ett sånt köp för mig också sen. Tack ! :)

eXter

2 Takter Är Rätta Takter
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Yz250
lorkan skrev:
2053713 Jag trodde att WSMen gjorde lite över 100. Hur många moppar gör ens ärliga 80 ? :va

D e nog inte många... Sen har moppar glädje mätare modell såinåthelveteförmycket... Fast då e d ju int ärliga 80

Last edited:

Aprilia_125

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Aprilia Rs 125 -03, suzuki dr350, kines
FeJ skrev:
2027046 då var den 3:e hojjen såld.

Och det är dags för en ny.

Valet står mellan en WSM blå/gul
Eller en ktm exc

Så nu vill jag höra era åsikter. Och ni behöver inte säga exc går fortast för jag menar vilken som är skönast att köra och driftsäker allt inte bara fortast som sagt.

Ni förstår säkert. :Bugar

Ktm exc :bow . Såklart ska du ju ta ktm:en.
Ch-racing hojjen är säkert mer driftsäker, bensinsnålare. Men vem bryr sig, inte jag iaf :)

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Aprilia_125 skrev:
2484299 Ktm exc :bow . Såklart ska du ju ta ktm:en.
Ch-racing hojjen är säkert mer driftsäker, bensinsnålare. Men vem bryr sig, inte jag iaf :)

jag MÅSTE säga emot dig(tvångstankar)

Skulle jag FÅ någon av hojarna gratis utan att behöva paya så skulle jag velat ha exc utan tvekan.

men jag tror faktiskt att man kan ha lika kul med en CH om jag ska vara ärlig. jag skulle utan tvekan byta min tvitakt mot en ch(även om dom legat i samma prisklass).

jag vet inte vad det är riktigt, men något gör att CH tilltalar mig starkt. Dom verkar så goa helt enkelt. Bra botten och ett register som är lätt att utnyttja till fullo, samt ett kaxigt stuk, snacka om att bädda för busköra.

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2x CBR600RR
varför trycka upp en halvt år gammal tråd? FeJ köpte ingen hoj och ska inte köpa heller vad jag vet :)

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
prulle skrev:
2028545 tror du ändrar dig när alla moppe fuckon kör om dig..

hade väl min i ett halvår och nog fean körde ingen moppe om mig.

när jag låg nere i kävlinge och tränade köra bakhjul var där några på samma platta som mig och körde moppe nångång, där var en senda (derbi) som väl var hyffast trimmad tror jag iaf satt inte original avgas på har jag för mig. Och han ville köra mot mig fick han för sig så han frågade om vi kunde prova, hans moppe försvann DUKTIGT i backspegeln.

Fuzzman

superbög
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
Aprilia RS 125 -03
eXter skrev:
2484274 D e nog inte många... Sen har moppar glädje mätare modell såinåthelveteförmycket... Fast då e d ju int ärliga 80

min moppe gjorde 94.6 ÄRLIGA med bara ett trimrör och rättinställd ...:arsele

(snuten tog mig, det var dom som kollade speeden, jag sa till dom att den gjorde någonstans runt 80-85 men icke sa nicke, den gick bättre än jag trodde)

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
NiklasL skrev:
2484310 jag MÅSTE säga emot dig(tvångstankar)

Skulle jag FÅ någon av hojarna gratis utan att behöva paya så skulle jag velat ha exc utan tvekan.

men jag tror faktiskt att man kan ha lika kul med en CH om jag ska vara ärlig. jag skulle utan tvekan byta min tvitakt mot en ch(även om dom legat i samma prisklass).

jag vet inte vad det är riktigt, men något gör att CH tilltalar mig starkt. Dom verkar så goa helt enkelt. Bra botten och ett register som är lätt att utnyttja till fullo, samt ett kaxigt stuk, snacka om att bädda för busköra.
Kör en exc så ändrar du dig. Sen att en 4-takt är mycket mer praktisk är en annan sak...

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
eXter skrev:
2484274 D e nog inte många... Sen har moppar glädje mätare modell såinåthelveteförmycket... Fast då e d ju int ärliga 80

Du är medveten om att jag skrev inlägget den 2a april va?

Jönsson1

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
En lagom stor.
Jag ar en helt ny Derbi 125cc 4-takt till salu.
Hondas motor och inte Yamahas lilla TTR125:a motor.

Boxram , magnumgaffel 320mm framskiva.
Marknadens kraftigaste supermotard 125:a.
Stabil , grymma bromsar , vibrationsfri motor.
Extremt bensinsnål !

Pm eller 0704-645466 Helsingborg.

Ps. har redan annons på sh.

Bifogat

• DSCN2596 (Medium).JPG
    DSCN2596 (Medium).JPG
    126.6 KB · Visningar: 43

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb
Jösse skrev:
2489861 Jag ar en helt ny Derbi 125cc 4-takt till salu.
Hondas motor och inte Yamahas lilla TTR125:a motor.

Boxram , magnumgaffel 320mm framskiva.
Marknadens kraftigaste supermotard 125:a.
Stabil , grymma bromsar , vibrationsfri motor.
Extremt bensinsnål !

Pm eller 0704-645466 Helsingborg.

Ps. har redan annons på sh.

Räcker de inte med att ha en där då?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Padde skrev:
2485625 hade väl min i ett halvår och nog fean körde ingen moppe om mig.

när jag låg nere i kävlinge och tränade köra bakhjul var där några på samma platta som mig och körde moppe nångång, där var en senda (derbi) som väl var hyffast trimmad tror jag iaf satt inte original avgas på har jag för mig. Och han ville köra mot mig fick han för sig så han frågade om vi kunde prova, hans moppe försvann DUKTIGT i backspegeln.
:Tummenupp

Va mest en ilustration, felaktig dock

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar