hehe nej hon fick stanna hemma, Dessutom måste det finnas plats för en back tÿzk ölDet där såg väl bra ut, hade ju fått plats med en donna där bak oxå,,,,
Last edited:
hehe nej hon fick stanna hemma, Dessutom måste det finnas plats för en back tÿzk ölDet där såg väl bra ut, hade ju fått plats med en donna där bak oxå,,,,
Ja det blev tyvärr inte så mycket bilder på själva resan!
Erkänn, ni åkte aldrig iväg längre än till nästa kommun där ni övernattade på ett billigt motell och söp skallen av er!
Var det inte väldigt varmt att sova med hjälmarna på?
Jag kan faktiskt rekomendera ett billigt intercom, men det kanske ni körde med? jag köpte ett för 500 på Classe, funkade skit bra upp till 90km/h sen brusade det för mycket, men det är skönt när man åker två bågar i en stad och ska försöka hitta, skönt att man slipepr stanna för att snacka med varandra.Det där såg väl bra ut, hade ju fått plats med en donna där bak oxå,,,,
Jag kan faktiskt rekomendera ett billigt intercom, men det kanske ni körde med? jag köpte ett för 500 på Classe, funkade skit bra upp till 90km/h sen brusade det för mycket, men det är skönt när man åker två bågar i en stad och ska försöka hitta, skönt att man slipepr stanna för att snacka med varandra.
Bilden: Förtest av vindbrus av intecom i integralhjälmen
Tack för tipset,, vi hade inget när vi åkte hade behövt det ibland, måste va ett kanon intercom om hon inte hörs över 90km/h det är ju inte så ofta man behöver hennes åsikter när man kör.
haha inte ens det, vi drog från södermalm till gullmarsplan och slaggade hos en polare
..du e ju helt wild and carzzy
Jag beundrar din grundlighet med att prova all utrustning före färd
Man kan aldrig vara för förbered!
Speciellt som jag valde mellan fyra par kallingar och ingen iPod eller två par kallingar och iPod (det finns tvättmdel på små påsar i tyskland) Tyvärr var jag för viktsnål och tog med gpsen men inte stället något jag ångrade hela resan..
Körde igenom 9 länder i Europa i somras o avslutade med Tjeckien o Polen. Hade inga som helst problem med oärligheter utan folk var trevliga vart vi än kom. ( Fick iofs köra ifrån Polisen utanför Lodz , men..... ).
Kan rekommendera Scala Q2...trådlöst BT-headset som klarar upp till 500 m. En riktigt bra hjälp då vi var 2 hojar som körde. Kostar idag ca 1600 kr/st. ( Jäklar...köpte mitt för ca 6-7 mån sen o då kostade det 1025 kr !!! ).
Får nog säga att poliserna var mest alerta i Österrike...där kunde de stå precis överallt , på vilken liten skitväg som helst.
Körde igenom 9 länder i Europa i somras o avslutade med Tjeckien o Polen. Hade inga som helst problem... Fick iofs köra ifrån Polisen utanför Lodz )
Jag älskar att älska Polen
Har bott där i 23 år
haha ...hurmf fan va härligt det ser ut med lite snö på bågesemestern! Var någonstanns är vattenfallsbilden tagen?
Bild1: Trelleborg på väg ut.
Bild 2:Rast i Tyskland
Bild 3:Berchtesgaden
Bild 4: Mot Zell am See
Bild 5: Innan Heligenblut.
Bild 6å väg mot Franz Josef Höhe.
Bild 7: Sista biten mot Edelweisspitze. Kostar koppling...
Bild1: Trelleborg på väg ut.
Bild 2:Rast i Tyskland
Bild 3:Berchtesgaden
Bild 4: Mot Zell am See
Bild 5: Innan Heligenblut.
Bild 6å väg mot Franz Josef Höhe.
Bild 7: Sista biten mot Edelweisspitze. Kostar koppling...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|