Hardcore skrev:Gick hos Thule i Sundbyberg för några år sedan. Klart godkända tycker jag. Åkte mycket med en kille (vars namn jag inte kommer ihåg) som var lite kraftig och bar glasögon. Klart sympatisk och metodisk kille som verkade bry sig om eleverna. Priset har väl ändrats en hel del nu kan jag tänka mig så det vet jag inget om.
Hojarna var i skapligt skick.
// Kalle
Hardcore skrev:Gick hos Thule i Sundbyberg för några år sedan. Klart godkända tycker jag. Åkte mycket med en kille (vars namn jag inte kommer ihåg) som var lite kraftig och bar glasögon. Klart sympatisk och metodisk kille som verkade bry sig om eleverna. Priset har väl ändrats en hel del nu kan jag tänka mig så det vet jag inget om.
Hojarna var i skapligt skick.
// Kalle
Virtuos skrev:Jag sitter i samma sits, dvs dags att börja övningsköra. Funderar på att köra hos Slussenstrafikskola, men de är så jäkla dyra och så ha de sin körgård en bra bit från skolan :\.
Jaja, få se hur det blir.
//Danne
tmp skrev:Ett tips när du jämför priset är att kolla upp hur många elever en lärare tar per lektion. Slussen brukade ta en elev åt gången, annars reducerade de priset. Jarla tog två och ibland t.o.m. tre elever på samma pass och behöll ord. pris.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |