mc smitning från snut imorse

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
KGK skrev:
2486349 Imorse? kl.4 är ju mitt i natten:confused: , vad gör så många poliser ute den tiden, har de inte vett att sova:näsblod

sorry, jag hörde på radion imorse, kanske inte att händelsen var imorse. aja easy going :)

Flubber

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Honda VFR750F -92, KTM 125 EXC Motard -04
Ok, ok, jag erkänner... Det var JAG på min farsas polares brorsas Goldwing. Fast eftersom jag hade svart neon med gröna navkapslar så ser den ut som en sporthoj. Fast egentligen var det nog så att de 8 polisbilarna försökte fly och jag körde ikapp och gav dem alla en rejäl omgång GANGBANG :tomten :rolleyes:

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Flubber skrev:
2486786 Ok, ok, jag erkänner... Det var JAG på min farsas polares brorsas Goldwing. Fast eftersom jag hade svart neon med gröna navkapslar så ser den ut som en sporthoj. Fast egentligen var det nog så att de 8 polisbilarna försökte fly och jag körde ikapp och gav dem alla en rejäl omgång GANGBANG :tomten :rolleyes:

vad fick du för bot?
trafikbrott = åkte med flyg väldigt lågt och i låg fart

goldwing mohaha

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Hade han bara gett sig fan på det så hade han nog kommit emellan.

Mickkke

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2006
Hoj
Såld
Är det inga fler som har smitit från farbror blå. Smitning som är lite mer lyckad än denna?

Dregen

LOTE RACING.. Living on the edge!
Gick med
13 Jun 2005
Hoj
R1
Va ute och slira på Café opera inatt... Utanför stod en suzuki K5eller K6 eller nåt sånt. svart utan regskylt...... Kanske den????????

KlotErik

Pronto
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
R1100 GS
Dregen skrev:
2486909 Va ute och slira på Café opera inatt... Utanför stod en suzuki K5eller K6 eller nåt sånt. svart utan regskylt...... Kanske den????????

Höll på att få tårna överkörda i lördagskväll på gågatan utanför Fenix av en gråsvart gixxer utan regskylt. Spännande... :)

IronMike

Guest
Gabor skrev:
2486178 Järn-micke brukar skryta om sina nattfärder....någon som försöker göra historierna sanna kanske....
Jag är oskyldig :tummenupp och stannar bara om soppan tar slut

:rolleyes:

Dregen skrev:
2486909 Va ute och slira på Café opera inatt... Utanför stod en suzuki K5eller K6 eller nåt sånt. svart utan regskylt...... Kanske den????????
Isåfall vet jag vem det är.. han saknar körkort, därav alla jakter med just den hojen. Han åker alltid i jeans å brun skinnjacka, nämner inga namn :)

Last edited:

Strömma1

Strömma
Gick med
2 Jun 2006
Hoj
Gsx-r
Flubber skrev:
2486786 Ok, ok, jag erkänner... Det var JAG på min farsas polares brorsas Goldwing
Då är ju brottet som sådant uträtt med tanke på gällande regler för totalvikt och antal axlar på broar :D

Mekkras

Halvskåning
Gick med
4 Sep 2006
Hoj
Såld....
KGK skrev:
2486349 Imorse? kl.4 är ju mitt i natten:confused: , vad gör så många poliser ute den tiden, har de inte vett att sova:näsblod

Nä det har dom inte!! vaknade i lördags natt (tidig morgon 3-4) av att någon stod och vrålade utanför mitt fönster, på vägen.. jag tänkte fvafan. var på väg för att hämta bettan, men såg då att snuters höll på att kolla hastighet o nykterhet.. :va Tillägg.. Ljungbyhed=skog :hihi

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
En som fixas...
Dregen skrev:
Så fort jag läste Café Opera så for mina tankar genast till den oxå och i så fall vet jag vilket spån det är... I HOPE, säger jag bara.

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Dregen skrev:
En Suzuki K5 eller K6a??
Vad är det för något????

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
TwinSucker skrev:
2487778 Så fort jag läste Café Opera så for mina tankar genast till den oxå och i så fall vet jag vilket spån det är... I HOPE, säger jag bara.

Samma tanke här!
Hoppas han låter bli att (försöka) wheele utanför donken nu bara för att visa hans polare vad tuff han är.

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
Fürstenhoff skrev:
2488426 BARA SÅ ATT INGEN FÅR FÖR SIG - INTE SWT RACING's SVARTA K5'a & INGEN GR INSPELNING EL LIKNANDE!! :pannkyss

/Fürstenhoff.

Nog ingen som tror att den svarta k5:an skulle slå av tändningen för ett sånt där litet uppbåd... jag menar det går väl bra att göra en u-sväng även på centralbron:tungan

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Hornet 606
Flubber skrev:
2486786 ...farsas polares brorsas Goldwing...

:D Inte ens när man hittar på en historia så vill man kännas vid en direkt koppling till en Guldvinge.

Nå, killen som körde har nu en fin historia att berätta i varje fall... "Jag hade 9 snutjävlar efter mig!"

Nyheter
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC

Roger Berzell, generalsekre...

Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning

KTM erbjuder nu sina kunder...

Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli