smallsocks
Ny medlem
KGK skrev:2486349Imorse? kl.4 är ju mitt i natten, vad gör så många poliser ute den tiden, har de inte vett att sova
![]()
sorry, jag hörde på radion imorse, kanske inte att händelsen var imorse. aja easy going
KGK skrev:2486349Imorse? kl.4 är ju mitt i natten, vad gör så många poliser ute den tiden, har de inte vett att sova
![]()
Bikerbitch skrev:2486675Stackars liten
Nej just därför var jag ironisk. Inte synd om han alls.smallsocks skrev:2486723hahahahha det är inte en liten hundvalp som åkt fast...
Flubber skrev:2486786Ok, ok, jag erkänner... Det var JAG på min farsas polares brorsas Goldwing. Fast eftersom jag hade svart neon med gröna navkapslar så ser den ut som en sporthoj. Fast egentligen var det nog så att de 8 polisbilarna försökte fly och jag körde ikapp och gav dem alla en rejäl omgång GANGBANG![]()
![]()
Dregen skrev:2486909Va ute och slira på Café opera inatt... Utanför stod en suzuki K5eller K6 eller nåt sånt. svart utan regskylt...... Kanske den????????
Jag är oskyldigGabor skrev:2486178Järn-micke brukar skryta om sina nattfärder....någon som försöker göra historierna sanna kanske....
Isåfall vet jag vem det är.. han saknar körkort, därav alla jakter med just den hojen. Han åker alltid i jeans å brun skinnjacka, nämner inga namnDregen skrev:2486909Va ute och slira på Café opera inatt... Utanför stod en suzuki K5eller K6 eller nåt sånt. svart utan regskylt...... Kanske den????????
Gustav1 skrev:2486848Hade han bara gett sig fan på det så hade han nog kommit emellan.
Då är ju brottet som sådant uträtt med tanke på gällande regler för totalvikt och antal axlar på broarFlubber skrev:2486786Ok, ok, jag erkänner... Det var JAG på min farsas polares brorsas Goldwing
![]()
Så fort jag läste Café Opera så for mina tankar genast till den oxå och i så fall vet jag vilket spån det är... I HOPE, säger jag bara.Dregen skrev:2486909Va ute och slira på Café opera inatt... Utanför stod en suzuki K5eller K6 eller nåt sånt. svart utan regskylt...... Kanske den????????
En Suzuki K5 eller K6a??Dregen skrev:2486909Va ute och slira på Café opera inatt... Utanför stod en suzuki K5eller K6 eller nåt sånt. svart utan regskylt...... Kanske den????????
TwinSucker skrev:2487778Så fort jag läste Café Opera så for mina tankar genast till den oxå och i så fall vet jag vilket spån det är... I HOPE, säger jag bara.
Fürstenhoff skrev:2488426BARA SÅ ATT INGEN FÅR FÖR SIG - INTE SWT RACING's SVARTA K5'a & INGEN GR INSPELNING EL LIKNANDE!!![]()
/Fürstenhoff.
Flubber skrev:2486786...farsas polares brorsas Goldwing...
![]() |
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Helgen efter midsommar arra... |
![]() |
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC
Roger Berzell, generalsekre... |
Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning
KTM erbjuder nu sina kunder... |
|
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |