sandstream
Guest
Men seså, ut med språket, vem var det?TwinSucker skrev:2487778Så fort jag läste Café Opera så for mina tankar genast till den oxå och i så fall vet jag vilket spån det är... I HOPE, säger jag bara.
Men seså, ut med språket, vem var det?TwinSucker skrev:2487778Så fort jag läste Café Opera så for mina tankar genast till den oxå och i så fall vet jag vilket spån det är... I HOPE, säger jag bara.
TukTuk skrev:2488729Inte ens när man hittar på en historia så vill man kännas vid en direkt koppling till en Guldvinge.
Nå, killen som körde har nu en fin historia att berätta i varje fall... "Jag hade 9 snutjävlar efter mig!"
När jag inte åker hoj ERKÄNNER jag att jag lyssnar på Bandit, Bollnäs-Martin rockarjP skrev:2485907Du erkände just precis frivilligt att du lyssnar på vinyl? Det vågar inte jag göra.
Fürstenhoff skrev:2488426BARA SÅ ATT INGEN FÅR FÖR SIG - INTE SWT RACING's SVARTA K5'a & INGEN GR INSPELNING EL LIKNANDE!!
/Fürstenhoff.
Teo skrev:2486305Sen att den drar 2,6 liter är ju en annan sak...
Dregen skrev:2486909Va ute och slira på Café opera inatt... Utanför stod en suzuki K5eller K6 eller nåt sånt. svart utan regskylt...... Kanske den????????
Fürstenhoff skrev:2488426BARA SÅ ATT INGEN FÅR FÖR SIG - INTE SWT RACING's SVARTA K5'a & INGEN GR INSPELNING EL LIKNANDE!!
/Fürstenhoff.
Nope, jag tror helt klart att de flesta som är ute på onsdagarna vet vem jag syftar på.Fürstenhoff skrev:2488426BARA SÅ ATT INGEN FÅR FÖR SIG - INTE SWT RACING's SVARTA K5'a & INGEN GR INSPELNING EL LIKNANDE!!
/Fürstenhoff.
Det skulle va skönt om trålen lyckades fånga lite riktig FulFisk en gång för allacampar skrev:2488702Samma tanke här!
Hoppas han låter bli att (försöka) wheele utanför donken nu bara för att visa hans polare vad tuff han är.
BINGO! Där satt denFürstenhoff skrev:2488905He he he!!
Aaaaaaaahh, du menar flåklypa som kör runt med brun skinnjacka och jeans!!
/Fürstenhoff.
En snabbare, större, finare och bättre hoj en din hybrid....SENSEI skrev:2488411En Suzuki K5 eller K6a??
Vad är det för något????
Hoppas det är ironi jag känner i ditt inläggSENSEI skrev:2488411En Suzuki K5 eller K6a??
Vad är det för något????
Hedgehog skrev:2486036Jepp, vilka s-pälsar till poliser... hoppas bara inte det var en lyckad mc-stöld som polisen stoppade....
Thinktwice skrev:2489050??????
Om det var en MC-stöld var det väl bra att han blev stoppad !!!!
Har du sympatier med tjyvarna?
Ditt nick borde väl säga en del om hur du just i detta läget ska ageraThinktwice skrev:2489050??????
Om det var en MC-stöld var det väl bra att han blev stoppad !!!!
Har du sympatier med tjyvarna?
Ironi... hmm nja.. En K5a eller en K6a kan vara en intruder av årsmodell 2005 alt 2006 likväl som en gsxr 600 750 eller 1000... För att inte tala om hela Suzukis modellprogram 05 och 06.DunderDan skrev:2489049Hoppas det är ironi jag känner i ditt inlägg
Fürstenhoff skrev:2488929
/Fürstenhoff.
Du gör själ för sitt nick när det kommer till modellvetenskap....men det lilla jag kan om cyklar (två års erfarenhet endast) menas K5a en gixxer 1000 av 2005 års modell.........SENSEI skrev:2489227Ironi... hmm nja.. En K5a eller en K6a kan vara en intruder av årsmodell 2005 alt 2006 likväl som en gsxr 600 750 eller 1000... För att inte tala om hela Suzukis modellprogram 05 och 06.
Dessutom om jag inte minns helt galet så hade Honda en modell som hette K5 i början på 70talet.. Det är kanske den som det snackas om....
Fürstenhoff skrev:2490737Du/vi hade alla rätt i våran gissning - det var vår moppe åkare som kör omkring med jeans och brun skinnjacka på sin K6'a som blev den lycklige att åka fast!!
/Fürstenhoff.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |