sajk
speedbully.se
P@trik skrev:Bild 3'shiit vikket nerlägg.
P@trik skrev:Bild 3'shiit vikket nerlägg.
'shiit vikket nerlägg.
P@trik skrev:Bild 3 är taget med videokamera på favvovägen en sommarkväll.(något suddig då farten var något över hastighetsbegränsningen).
P@trik skrev:Bild 3 är taget med videokamera på favvovägen en sommarkväll.(något suddig då farten var något över hastighetsbegränsningen).
Blitzen skrev:Visst fanns det soliga dagar i somras
HanneZ skrev:På hösten när det är mörkt o trist brukar de hjälpa att sitta o kika på bilder från sommaren, tyvärr har jag knappt en enda riktigt go sommarbild med hojen på från sommar. Ös på med så mycket ni bara har, inget regn o rusk, jag vill se blå himmel o torr asfalt!
/ Hannes
edit: jag hittade lite av en sommarbild, inte mkt men.. ändå...
hållundan skrev:Några sommarbilder från tååren i Norge. Likaså en finfin bild från när gamla pärlan såldes i Augusti. Sen kom nån annan bild med på ett bananskal.
Wagge skrev:Grymt!
sajk skrev:'shiit vikket nerlägg.
HanneZ skrev:På hösten när det är mörkt o trist brukar de hjälpa att sitta o kika på bilder från sommaren, tyvärr har jag knappt en enda riktigt go sommarbild med hojen på från sommar. Ös på med så mycket ni bara har, inget regn o rusk, jag vill se blå himmel o torr asfalt!
/ Hannes
coolrob skrev:varför ska vinterna vara så lång kunde räckt med 1-2 månader högst.
/ Hannes
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|