sajk
speedbully.se
P@trik skrev:Bild 3'shiit vikket nerlägg.![]()
P@trik skrev:Bild 3'shiit vikket nerlägg.![]()
'shiit vikket nerlägg.![]()
P@trik skrev:Bild 3 är taget med videokamera på favvovägen en sommarkväll.(något suddig då farten var något över hastighetsbegränsningen).
P@trik skrev:Bild 3 är taget med videokamera på favvovägen en sommarkväll.(något suddig då farten var något över hastighetsbegränsningen).
Blitzen skrev:Visst fanns det soliga dagar i somras![]()
HanneZ skrev:På hösten när det är mörkt o trist brukar de hjälpa att sitta o kika på bilder från sommaren, tyvärr har jag knappt en enda riktigt go sommarbild med hojen på från sommar. Ös på med så mycket ni bara har, inget regn o rusk, jag vill se blå himmel o torr asfalt!
/ Hannes
edit: jag hittade lite av en sommarbild, inte mkt men.. ändå...
hållundan skrev:Några sommarbilder från tååren i Norge. Likaså en finfin bild från när gamla pärlan såldes i Augusti. Sen kom nån annan bild med på ett bananskal.
Wagge skrev:Grymt!![]()
sajk skrev:'shiit vikket nerlägg.![]()
HanneZ skrev:På hösten när det är mörkt o trist brukar de hjälpa att sitta o kika på bilder från sommaren, tyvärr har jag knappt en enda riktigt go sommarbild med hojen på från sommar. Ös på med så mycket ni bara har, inget regn o rusk, jag vill se blå himmel o torr asfalt!
/ Hannes
coolrob skrev:varför ska vinterna vara så lång kunde räckt med 1-2 månader högst.
/ Hannes
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |