Wagge
Kiruna?
Någon som har förslag på bra MC spel till PC, (OBS! ENDAST till PC!)
Lista gärna upp de spel ni tycker är bra!
Moto GP 3, sitter ja o lirar nu, tycker det är helt ok!Wagge skrev:Någon som har förslag på bra MC spel till PC, (OBS! ENDAST till PC!)
Swedie skrev:Min stora önskan är att GP500 nuuppdateras med senaste grafikmotorerna som finns, samt behåller spelkänslan från förr.
torrent:Chii skrev:lånar tråden, vet någon om road rash (första utgåvan) finns nånstans gratis?
du vet inte vart man kan få tag på Gp500 gratis.. ? har inte kvar mitt...Swedie skrev:GP500 rules! Även fast det är från 1998/1999 så slår det med lätthet vilka andra spel som helst vad gäller vara en realistisk simulator.
Jag har lagt in WSBK 2005-modulen nu och den rockar!
Min stora önskan är att GP500 nuuppdateras med senaste grafikmotorerna som finns, samt behåller spelkänslan från förr.
Tror inte ens det går köpa längre. Jag har iaf inte hittat nån låda nånstans.Showtime skrev:du vet inte vart man kan få tag på Gp500 gratis.. ? har inte kvar mitt...
Showtime skrev:Moto GP 3, sitter ja o lirar nu, tycker det är helt ok!
Håller med, kör man en hel sesong, så blir det lätt en tävling till, en tävling till, och sen ska man köra nästa svårighetsgrad osv osv... borde plugga te tenor, men de blir inte mkt med detimaster skrev:
Sjukt beroendeframkallande spel faktiskt... Bara ett varv till... Ok, bara ett till... Nä, nu är det bara ett varv kvar... Kommer strax, bara ett varv till...
hehe du kan ladda ned det här:G-MAN skrev:Vart laddar man ner Moto GP 3???
DC finns det ju inte... ( eller så har jag värdelösa hubbar )
Annars i "värsta" fall Vad kostar det att köpa???
Swedie skrev:Tror inte ens det går köpa längre. Jag har iaf inte hittat nån låda nånstans.
http://thepiratebay.org/details.php?id=3362091Showtime skrev:du vet inte vart man kan få tag på Gp500 gratis.. ? har inte kvar mitt...
Showtime skrev:Håller med, kör man en hel sesong, så blir det lätt en tävling till, en tävling till, och sen ska man köra nästa svårighetsgrad osv osv... borde plugga te tenor, men de blir inte mkt med det
hehe du kan ladda ned det här:
http://www.wroomtorrents.org/index.php
annars har jag o skicka...
jo jag vet att det finns där.. men de e ju fan aldrig ngn som seedar skiten, så man tankar ju i typ 5 kb/s om man ens tankar alls...philsson skrev:
sant .. provade själv nyss..Showtime skrev:jo jag vet att det finns där.. men de e ju fan aldrig ngn som seedar skiten, så man tankar ju i typ 5 kb/s om man ens tankar alls...
Swedie skrev:GP500 rules! Även fast det är från 1998/1999 så slår det med lätthet vilka andra spel som helst vad gäller vara en realistisk simulator.
Jag har lagt in WSBK 2005-modulen nu och den rockar!
Min stora önskan är att GP500 nuuppdateras med senaste grafikmotorerna som finns, samt behåller spelkänslan från förr.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|