Showtime skrev:Det är ingen som har GP500 att skicka?? eller har en länk där man kan ladda ned det! Hittar ju det ingenstans, förutom Piratebay.org och där e de aldrig ngn som seedar det
Jag har det.. Pma mig om du vill ha det
Showtime skrev:Det är ingen som har GP500 att skicka?? eller har en länk där man kan ladda ned det! Hittar ju det ingenstans, förutom Piratebay.org och där e de aldrig ngn som seedar det
imaster skrev:Högerklicka på Daemon Tools längst nere till höger, i menyn väljer du Virtual CD/DVD-ROM --> Device 0: (bokstav) --> Mount Image
Bläddra fram till MotoGP3-filen som du laddat hem och tryck på "Öppna".
Nu kommer det (förhoppningsvis) komma upp en ruta där det står MotoGP 3 Autostart-pryl (precis som om du satte i en skiva). Installera spelet som vanligt. Ladda hem
Virtual CD-Hide, packa upp och starta det. Högerklicka på den lilla ikonen som visar en röd bock i System Tray (längst ner till höger, vid Daemon Tools), klicka på "Hide All Virtual Devices", du får upp en ruta som säger att alla Virtual Devices är gömda och sen går du in på startmenyn och startar MotoGP 3..!
Hoppas du fattar, annars får jag lära mig förklara bättre...
maol69 skrev:Tjena Imaster!
Följde din instruktion som verkade bra, men fick detta knepiga fel - nått du känner till och vet hur man 'trollar' bort?
Tack på förhand!
Mvh
/Maol69
imaster skrev:Glömde en viktig sak i min lilla instruktion, bra att du påpekade..!
Som Tudor_66 sa långt tidigare (strax efter mitt jätteinlägg) så måste man ställa om kompabilitetsläget på filen som heter MotoGP.exe.
Öppna mappen där MotoGP 3 är installerat och högerklicka på filen som heter MotoGP.exe. Tryck på "Egenskaper" och tryck på fliken "Kompabilitet". Kryssa i rutan "Kör det här programmet i kompabilitetsläge för:" och välj "Windows 2000" i rullisten.
Tuta och kör..!
maol69 skrev:Hej och tack för ett snabbt svar!
Nu är det nära (hoppas jag...)
Nästa feldialog jag får är om emulatorn och virtual device - alla alt. i emuulatorn är avslagna (OFF)..
Grr....
Har du fler bra tips?
Tack igen!
/Maol69
imaster skrev:Du måste ha Daemon Tools igång och MotoGP3-skivan "mountad". Sen måste du ha Virtual CD Hide igång och satt på "Hide All Virtual Devices". Sen ska det funka. Jag får det felmeddelandet när jag glömt starta Virtual CD Hide...
Nurå, lycka till..!
PacMan skrev:Jag har nu testat MotoGP 3 ett tag, och känner mig nu ganska nöjd med att jag inte har betalt så mycket för det . Ganska tufft med de olika klasserna och så, men realismen är ju kass och jag kan heller inte hitta nånstans där ja kan justera sånt. Fullt nerlägg på gräs brukar inte Rossi och pojkarna komma undan med menar jag, men i spelet är det tydligen inga problem. Fullgas med fullt nerlägg tycker jag borde framkalla en mäktig highsider, men här går det så bra så. Nä, GP500 är och förblir det enda vettiga GP-spelet till PC.
Om det finns nån inställning för realism som jag har missat så tipsa mig gärna.
kanske lite sent.philsson skrev:Nåt bra OFFROAD spel?. För mig att de finns motorcross madnet och motorcross mania. Några fler?.
supermoto spel Hittar du nåt så hojta till!.-Rosen- skrev:kanske lite sent.
mtx-mototrax är ett underbart mx spel där du kan köra både mx och sx. nu letar jag efter ett Supermoto spel
måste säga att mx vs atv unleashed är riktigt kasst. dock är mtx mototrax riktigt kul.Tommy_86 skrev:På MX vs. ATV Unleashed kan man köra lite supermotard men det spelet är inte så bra tyvärr man kan även köra fiddy o massa annat skoj
Vill ha mer BRA motocross, enduro o supermotard spel!!!!!!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|