Alltså du är ju så otroligt duktig. Har kikat igenom hela tråden, men tror nog denna bild är den bästa. Följt tätt av R1:an och Enzo:n. Jag jobbar ju som fotograf så jag har väl ett öga för bilder så att säga. Och detaljerna i denna bild är ju bättre än fotot, mkt skarpare..
Helt sjukt bra helt enkelt! Hoppas verkligen du kan leva på detta!
Jag själv blev ruskitgt sugen på att testa rita av något, jag ritade denna för 2 år sedan, tyvärr har jag inge tålamod över huvud taget, så gjorde nog denna på typ 30 minuter. Och jag överdriver inte, jag har inte målat en bil eller en teckning sen jag gick i högstadiet, alltså över 10 år sedan..
Min syster är jätte duktig på att måla & rita, min moster med. Farsan var verkstads arkitekt så han har ju med tallang, morsan med.. Jaa, hela familjen är väl rätt duktiga. Framförallt syrran och min moster. Kanske borde ta nån lektion, blev verkligen sugen nu när man såg din. Inte för att jag någonsin skulle komma upp i din klass, men kan jag bara förbättra mig lite och ha nån sorts teknik så blir jag nöjd
En fråga, hur lång tid tar en sådan teckning för dig? Måste ju ta många många timmar med tanke på detaljerna osv. Somsagt, keep up the good work!