Du borde ha fler tråkiga kurser....
Du är grym Daniel!
Vill du ha en utmaning?!
Rita en motorcykel, med led orden: Design, Speed, 2015 och Miljömedvetenhet. Du har nästa läsperiod på dig. Hoppas du har några tråkiga föreläsningar med skisserna vill jag ha mottevering till varför du har designat den som du gjort Etc.
Haha, men du gör som du vill! bara ett förslag om du vill ha en utmaning i skissandet
Hoppas du har det grymt på Chalmers!
// Han som tvinga Daniel att lägga upp några Skisser här
Riktigt snyggt och kul att folk fortfarande uppskattar riktiga "handmade" konstverk. Blir lite sugen själv att ta upp det igen.
Vi kanske skulle ha en tecknar-tråd där folk får lägga upp sina alster och då bara riktiga teckningar och målningar. Inget Photoshop-trams.
Kul att du går hela vägen med utbildningarna. Var själv inne på industriell design en gång i tiden men jag var för skoltrött och gjorde bort mig med att börja jobba.
Lycka till och du kommer nog garanterat kunna köpa din önskade R1:a i framtiden.
/ Bear
Tack så mycket! En tecknar-tråd kanske skulle vara nåt Jag är ju inte heller jättemotiverad till att plugga nu tyvärr... men det är väl bara att kämpa på, får tänka på den där R1:an Du får ta och rita av en snygg hoj
Det ska jag försöka ordna! Funkar fint med skolan, hoppas jobbandet går bra! Ja det är ju dig jag har att skylla för att jag tillbringar mesta tiden av mitt liv på sporthoj
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|