MestHemlig
När kommer våren?
MalmöBiker skrev:Ja, eller Lidl-dekaler!
ärligt vill du ha lidl dekaler? spelar innebandy med "ägaren" av Nässjö lidl. vill du kan jag fråga om han vill sponsra ut till dej. men måtte det vara ett skämt :S
MalmöBiker skrev:Ja, eller Lidl-dekaler!
Mr. Kongo skrev:Vad är bäst? en 10 år gammal fiberhjälm eller den fär plasthjälmen om bägge sitter bra.
Mr. Kongo skrev:undrar fortfarande, nån som har en kvalificierad gissning?
heke skrev:Jösses, verkar uratat en del den här tråden.
Jaja, har ngn fråga till de som köpt ngt där.
1. Intercom:et, är det 2-vägs, funkar det bra så man hör o så? Ska köpa ett till sommar och undrar hur det funkar?!
2. Laddaren, har den underhållsladdning eller är det en "vanlig" laddare, funkar den fint? 70 spänn är ju bra annars! =)
Kanske får bli ett "motorcykelhölje" åxå om det är bra kvalle. Jaja, får se om det finns kvar ngt på lidl till mig ^^
Tacksam för svar...
Gren skrev:Anser du dig vara matintresserad?
Gren skrev:När jag var sjutton och mest åt pasta och nudlar till middag så hade Lidls mat varit ok för mig också, men sen insåg jag att jag har smaklökar och ville använda dem. Det må låta flummigt, men det är en helt annan dynamik i mat med färska och fina råvaror. Prova exempelvis att köpa dagsfärsk fisk och jämför med fryst fisk. Det är som skillnaden på hemlagad pizza och pizza från den lokala bagaren - nästan två helt olika maträtter.
Zee, jag är med dig. Det som många har emot Lidl tror jag är dels att det är färre varor att välja på och dels (och framför allt) någon slags etiskmoralisk känsla, "köp bara svenska varor-tänk på den svenska mjölkbonden" eller något liknande.Zee skrev:Jajamen!
Om du handlar 2-3 matkassar på Maxi så kommer det att kosta en 700-800 kr säger vi. Likadana varor på Lidl och du sparar minst ett par hundringar. Minst.
carleson skrev:Zee, jag är med dig. Det som många har emot Lidl tror jag är dels att det är färre varor att välja på och dels (och framför allt) någon slags etiskmoralisk känsla, "köp bara svenska varor-tänk på den svenska mjölkbonden" eller något liknande.
Fast det är ju lite inkonsekvent för i andra lägen handlar vi ju gladeligen barntillverkade "prisvärda" kläder från LångtBort, östasiatisktillverkad elektronik och japanska motorcyklar ("för de är ju bäst") etc etc...
DP skrev:Kom precis tillbaka från Lidl....
Där stog dom HD & Custom åkarna här i stan och provade hjälmar, samma B-square krukor som förra året, ser inte ut som dom i annonsen (den chromade crosshjälmen så cool ut men men...), många drog också i regnställen och beklagade sig över att tankväskan gått upp från 80.- förra året, själv köpte jag 2 st kapell det enda som jag behövde. Klämmde lite på ryggskyddet och det skulle jag inte rekommendera ens till en ovän....
DP says: Kanske olika prylar på andra Lidl men detta var i Enköping....
Mr. Kongo skrev:Hjälmarna var märkta med e1 för er som undrar
E1 = Düskland. Jag skulle tippa att deras tester är i Europeisk toppklass.Zee skrev:Är det bra då?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|