doobidoo skrev:Bidde en laddare och ett skivlås i impulsköp.
Någon sa tidigare att laddaren inte kunde underhållsladda?
På det jag köpte fanns det iaf en sån funktion...
doobidoo skrev:Någon sa tidigare att laddaren inte kunde underhållsladda?
På det jag köpte fanns det iaf en sån funktion...
KGK skrev:Räcker nog spänna den främre kring styrhuvud eller nåt, finns spännen på sidorna också.
Någon som vet ifall det fanns det flera färger på regnstället? jag tog bara en, i annonsen fanns det blå
MalmöBiker skrev:Va o handla regnställ, har 52 i skinnet tog 52-54 regnstället verkar passa bra. (är 181cm 77kg slim).
Mr Mac skrev:Jag hade tänkt slå till på en hjälm och ett ryggskydd som extraprylar att låna ut ifall någon ska åka med en kortare bit. Efter att känt på kvaliteten lät jag bli... Hjälmarna kändes ungefär som den cykelhjälm jag hade när jag var lite. Milsvid skillnad från Dainesekrukan jag beställde från Louis för en femhundring. Jag skulle inte rekommendera Lidls skydd ens till min värste fiende..
sir_pelle skrev:Oxå shoppat lite![]()
Kedjelås, balak, sockor, allväderhandskar(har skinn vanligtvis), tankväska.
Vågar inte ha deras skivbromslås, tror inte det är godkänt. Så jag får köpa ett Abus sen. Dyrt.. men om försäkringen ska täcka så kan det va en ide kanske.
Mr Mac skrev:Jag hade tänkt slå till på en hjälm och ett ryggskydd som extraprylar att låna ut ifall någon ska åka med en kortare bit. Efter att känt på kvaliteten lät jag bli... Hjälmarna kändes ungefär som den cykelhjälm jag hade när jag var lite. Milsvid skillnad från Dainesekrukan jag beställde från Louis för en femhundring. Jag skulle inte rekommendera Lidls skydd ens till min värste fiende..
Mikey skrev:Själv ska jag ha mitt i bakbromsskivan, för att förhindra slänga-upp-framhjulet-på-en-skateboard-och-rulla-iväg-hojjen-tjuvar![]()
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X