doobidoo skrev:Bidde en laddare och ett skivlås i impulsköp.
Någon sa tidigare att laddaren inte kunde underhållsladda?
På det jag köpte fanns det iaf en sån funktion...
doobidoo skrev:Någon sa tidigare att laddaren inte kunde underhållsladda?
På det jag köpte fanns det iaf en sån funktion...
KGK skrev:Räcker nog spänna den främre kring styrhuvud eller nåt, finns spännen på sidorna också.
Någon som vet ifall det fanns det flera färger på regnstället? jag tog bara en, i annonsen fanns det blå
MalmöBiker skrev:Va o handla regnställ, har 52 i skinnet tog 52-54 regnstället verkar passa bra. (är 181cm 77kg slim).
Mr Mac skrev:Jag hade tänkt slå till på en hjälm och ett ryggskydd som extraprylar att låna ut ifall någon ska åka med en kortare bit. Efter att känt på kvaliteten lät jag bli... Hjälmarna kändes ungefär som den cykelhjälm jag hade när jag var lite. Milsvid skillnad från Dainesekrukan jag beställde från Louis för en femhundring. Jag skulle inte rekommendera Lidls skydd ens till min värste fiende..
sir_pelle skrev:Oxå shoppat lite
Kedjelås, balak, sockor, allväderhandskar(har skinn vanligtvis), tankväska.
Vågar inte ha deras skivbromslås, tror inte det är godkänt. Så jag får köpa ett Abus sen. Dyrt.. men om försäkringen ska täcka så kan det va en ide kanske.
Mr Mac skrev:Jag hade tänkt slå till på en hjälm och ett ryggskydd som extraprylar att låna ut ifall någon ska åka med en kortare bit. Efter att känt på kvaliteten lät jag bli... Hjälmarna kändes ungefär som den cykelhjälm jag hade när jag var lite. Milsvid skillnad från Dainesekrukan jag beställde från Louis för en femhundring. Jag skulle inte rekommendera Lidls skydd ens till min värste fiende..
Mikey skrev:Själv ska jag ha mitt i bakbromsskivan, för att förhindra slänga-upp-framhjulet-på-en-skateboard-och-rulla-iväg-hojjen-tjuvar
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|