TukTuk skrev:Saknar "muffarna" eller så ligger de i paketet någonstans. Ska bli att testa dem i olika farter och se.
Tankväskan såg lite liten ut. Rymmer den något överhuvudtaget? Får fundera på den ett tag...
Zee skrev:Intercomen är en snudd på engångsprodukt, bara så ni vet.
Köpte min förra året iofs, men den höll två ggr sen var den ganz gepaj getrasen.
Köpte min förra året iofs, men den höll två ggr sen var den ganz gepaj getrasen.
Magnus-Sthlm skrev:Håller inte alls med. Hade läst innan om allas sågningar, (varav hälften av folk som inte ens tittat eller känt på hjälmen), och var mer än skeptisk när jag åkte dit i morse. Jag blev positivt överaskad både av finish och passform och jag är övertygad om att med ett annat märke och en prislapp på ca 2000 i ett blindtest skulle flertalet av alla belackare gå bet på att peka ut den.
TukTuk skrev:Jo, man misstänker ju det... vad gick sönder? Funderar på att plocka head-setet till ett par andra röststyrda talkies i det fallet. Hur snabbt går det att köra med dem på? Förutsätter integral
Mikey skrev:Tror nog ingen köper dessa skivbromslås annat än som ett komplement till ett godkännt lås...
Själv ska jag ha mitt i bakbromsskivan, för att förhindra slänga-upp-framhjulet-på-en-skateboard-och-rulla-iväg-hojjen-tjuvar
Zee skrev:Headseten knäcktes. Plasten blidde pangpang när man klänger på/av skiten. som inte är helt trivialt, kan jag säga.
Hur snabbt du kan köra? Jadu... jättesnabbt? Ludicrousspeed? to infinity and beyond?
Lord Adrian skrev:Idag besudlade jag alla mina principer och besökte för första gången Lidl...
Bodoe skrev:Ursäkta om jag inte riktigt fattat det här med knävärmare, men vem fan fryser om knäna???
Ser ingen som helst funktion med detta! Ok om man har sånt där slatterknä som behöver lite stöd, eller om man har nån kronisk sjukdom som gör att man svettas som bara den i knävecket, men annars?
Mikey skrev:Men...det står ju 3 års garanti
Bodoe skrev:.. men vem fan fryser om knäna???
Gren skrev:Visst är det så att den som verkligen vill, den får med sig hojen. Baltligor och allt vad det snackas om gör som de vill. Men ett Lidl-lås hindrar inte Adnan_Gangster, vilket däremot ett klass trelås med största sannolikhet skulle göra, eller åtminstone kraftigt fördröja.
sir_pelle skrev:Dom räknar med att den största delen ska skita i att lämna in den.
Hur många gör sig besväret för 79kr eller va det nu kostade
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |