Nej, du får två ryggskydd för ett BRA krogbesökKapten Blåskägg skrev:Hehe, nu tror jag du fått det lite om bakfoten här. Man får alltså två bra ryggskydd för ett krogbesök
De säljer väl inget som liknar matJoe Schmoe skrev:Jag skulle aldrig köpa något ifrån Lidl som har med mat att göra heller.
intercommen funkade bra... lite brus men betalar man tror det var 69kr så räknade ja inte med att få nått vidare bra, men den var värd varej krona tycker jag iaf. kan ju koppla in typ en mp3-apelare på den oxåMr.Dna skrev:Hur upplevde du att intercomen funkade? gick det att höra något om man ligger över 50km/h med den?
Dom var inte klass 3-godkända va?hittebarn skrev:köpte intercom å 2 lås förra året dom hade den rean. men har för mig att låsen kostade 119kr då
Det gör inte lidl-hjälmen bättre.Loffe skrev:Fan alla hjälmar knakar. Jag har sett sämre grejor för över tusenlappen.
Honke skrev:nu är det så att jag har dåliggt med pengar & jag undrar vad ni säger!
är det värt att köpa mc-skor,ryggskyddet,nån av låsen men vilken? och hjälmen
skulle vara snällt och höra vad ni tycker sitter inte med så mycket pengar & sommaren är snart här! å allt de där har jag inte en...
Mvh/Håkan
nä, men använder dom inte till mc,n heller. har dom å låsa fast min fulqvarna.Buspojke skrev:Dom var inte klass 3-godkända va?
Det är bara att klampa in på Lidl med full utrustning och provaSavage skrev:Regnstället verkar ju helt okej. MEN vilken storlek ska man ha?
Ställ i storlek 52=L eller M?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |