sandstream
Guest
Ja, jag bara skoja lite!HanneZ skrev:Mc-semester är da-shitt! Vad tuffingarna på sh än säger
Men lova att du inte skaffar packväskor, okej?
Ja, jag bara skoja lite!HanneZ skrev:Mc-semester är da-shitt! Vad tuffingarna på sh än säger
Hehe jo jag också, alla inlägg där jag använder är ironiska eller skämtsamma på något sätt.sandstream skrev:Ja, jag bara skoja lite!
Men lova att du inte skaffar packväskor, okej?
Det är lugnt HanneZ, jag vet vart jag har digHanneZ skrev:Hehe jo jag också, alla inlägg där jag använder är ironiska eller skämtsamma på något sätt.
Jag lovar!
Tuffingarna är vi som verkligen använder hojarna på semestern och kör +80 mil per dag oavsett väder.HanneZ skrev:Mc-semester är da-shitt! Vad tuffingarna på sh än säger
Din touringtomteRedBaron skrev:Tuffingarna är vi som verkligen använder hojarna på semestern och kör +80 mil per dag oavsett väder.
lorkan skrev:HANDLA på Lidl ?
Jo förvisso, men det är för mig bara ytterligare ett bevis på att den regel inom roadracing som säger att en hjälm måste vara ece22-05 godkänd är totalsne..RedBaron skrev:Det var tugg om E13 redan förra gången så jag svängde in om Lidl enbart för att kolla detta. Hjälmarna på det varuhuset var märkta E5.
Hjälmarna på Harald Nyborg är enligt hemsidan godkända enligt normen ECE 2205, precis som Lidls hjälmar.
Jonte*FZ6 skrev:Ja det säger jag med, men va fan kapellet kan det väl inte vara mycket fel på ?! Eller det kanske regnar in !!
Ahlstrom skrev:MC-prylarna är prisvärda och i många fall likvärdiga med betydligt dyrare saker. Skillnaden är ibland att det inte står Arai, Dainese o.s.v. på prylarna
Fifan, du får bojkotta LidlR2 skrev:Jo förvisso, men det är för mig bara ytterligare ett bevis på att den regel inom roadracing som säger att en hjälm måste vara ece22-05 godkänd är totalsne..
man kan alltså komma med en haraldnyborg hjälm för 499:- och få köra.
men en 1½år gammal arai eller shoei värsting med ece22-04 märkning (och exakt samma skal som deras ett år senare tillverkade ece22-05 märkta hjälmar av samma modell), ja den får man inte åka i...
burner skrev:Så du säger att en hjälm från LIDL för 399kr är i stort sett lika bra byggd och konstruerad som en hjälm från Arai för 3999kr ?.
njelger skrev:Kostade inte tankväskan 89 förra året?
Regnstället funkar bra också.
Jag köpte ett par stövlar som jag använde när det var kallt eftersom de var lite större i passformen än mina "riktiga".
Hjälm köper jag nog inte på Lidl men en polare mötte ju mc-handlare på Lidl förra året som köpte vagnar full för att sedan sälja dyrt till Lidl-belackare.
cleaner skrev:I övrigt kan berättas att det tog slut ganska omgående, jagade runt på massa olika lidl för att få tag i två tankväskor, en till mig och en per post till GuW (ska du ha en till nu ? )
Vad är detta? Blev nyfiken men hittar inget på Clas Ohlson som heter nåt liknande. Om det finns i sortimenten, kan du skriva en länk?GuW skrev:...packrulle på Klas Olsson ...
Bodoe skrev:Vad är detta? Blev nyfiken men hittar inget på Clas Ohlson som heter nåt liknande. Om det finns i sortimenten, kan du skriva en länk?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|