Mc-tvätt varje lör, sön

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Bara en snabb avspolning =) När hade ni tänkt göra detta egentligen? Bikini nu känns kallt, fast då styvnar väl vissa saker till också ;)

Finns en tråd om det i Träffar/samåknings-forumet, samt i RadicalRiders forum. :tummenupp Läs för mer info där.

Magnus86

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2009
Hoj
TL1000R
Tror ZigBee är rädd att de ska komma fram att han tvättar sin hoj naken för att sen åka runt så här...

Ride-naked-md.jpg

Hector

Skrubbar skinn
Gick med
27 Feb 2004
Hoj
RSV4 Factory
tjejerna har snott min idé i malmö, men de får ni göra. spec du money du e en sweety=)

Du kan inte skruva då?

Det är galet mycke porrigare med tjejer som kan hålla i verktyg, plus att då kan du ta 550-850 kr timmen som andra meckar. Semesterkassan har du på ett kick!

Det är säkert många som tex inte har fettat in sina hjulaxlar och tycker att det är jobbigt. Jag hade nog degat ett par hundringar för att se en söt tjej göra det istället för att svära om det själv.

mina två

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Men jävlar, om trådskaparen inte är allvarlig, vad vill hon med denna tråd?
Bekräftelsebehov?
Hela sporthoj blir ju som 800 apor i en bur när en banan slängs in.

Om trådskaparen är allvarlig, lycka till med deklareringen nästa år.

:tummenner

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Vi lär ju inte sno dina kunder direkt.. Så det är ju inte så att det är någon direkt konkurrens...

Vilken trevlig ton..

Jaja..
Jag har kört hoj i många år, tror du aldrig jag har tvättat nån av mina hojar? Vilken idiot som helst fattar väl att man börjar uppifrån och går ner,

Varför snackar du massa dynga? Känner du nån av "brudarna"? Vi kör hoj allihopa och vet nog hur hojen ska tvättas. Men det är ingen fara, ingen hade velat tvätta din hoj ändå........my god, vilka bitterfittor d finns här!!

Men orka vara så jävla seriösa! Om de inte "känner" er så kan ni väl skita i att ta åt er :va Sen finns ju vi som faktiskt hade valt, om vi över huvudtaget valt, att ni skulle vara fullt påklädda, gärna tjocka dunjackor..

Nu börjar jag närma mig personliga påhopp, så jag stannar här. Lycka till:tummenupp

Johanna

Guest
de ska inte va läckert, med dans å vickande höfter. -tvättar-.
så skena inte iväg i tankarna

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
kommer alltid finnas folk som tycker annorlunda, no problemas. men detta är en rolig grej som vi vill göra så folk behöver inte vara så jävla nedlåtande. svarade på precis samma sätt som han. ibland undrar man om folk inte har någon humor här över huvudtaget. speciellt när det är tjejer som hittar på nåt skoj!

om du ska vara moderator så gör d rätt o inte bara åt ett håll.

Vilken trevlig ton..

Men orka vara så jävla seriösa! Om de inte "känner" er så kan ni väl skita i att ta åt er :va Sen finns ju vi som faktiskt hade valt, om vi över huvudtaget valt, att ni skulle vara fullt påklädda, gärna tjocka dunjackor..

Nu börjar jag närma mig personliga påhopp, så jag stannar här. Lycka till:tummenupp

Skydive

Sporthojsnörd
Gick med
26 Jul 2006
Hoj
SV1000S -07
Tack johanna för info. Jag kommer förbi på lördag, tar med mig kameran för en VIP tvätt!

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...