Mc-tvätt varje lör, sön

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Är man oseriös blir man också så bemött...

Varför ska det alltid hänvisas till att de är ute efter uppmärksamhet när det är tjejer som startar trådar/gör inlägg?

Det är tråkigt, men i detta fall finns det ingen annan förklarning.
Tyvärr.
Jag hade faktiskt önskat att den där tvätten skulle vara på riktigt,
då hade det iaf funnit en "vettig" och berättigad anledning att starta den här tråden överhuvudtaget, nämligen som en inkomstkälla.

Tyckte idén var helt ofantligt tramsig att den bara inte kunde vara på riktigt, och när det visade sig att det hela bara var en bluff blev hela tråden om än möjligt ännu mer patetisk.

Hela denna tråden är ju sjukt pinsam.
Även om det nu inte var något allvarligt förslag från början så varför starta en tråd i MC-relaterade diskussioner över huvudtaget då?!

Om det är bara menat som ett skämt, spratt, bus och till att driva med alla som TS själv säger så är hon smart för hon vet mycket mycket väl
vilket gensavar och bemötande en sådan tråd av denna karaktären får här på SH
=massa massa uppmärksamhet.

Så hon har fått den. Nu är hon nöjd och vill säkerligen stänga tråden,
för att hon egentligen inte kan stå för den och skäms lite och vill ta bort den.
Ännu mer pinsamt.

Jag förstår om hon är lite uttråkad på jobbet och vill "liva upp stämmningen" genom att få massa testosteron-pilska snubbar efter sig på ett motorforum och skriver provocerande och lockande saker som att hon ska tvätta deras hojar iklädd endast bikini(!).

Då vet man eXaCkt vad man pysslar med,
man spelar våp för att få lite attention och VET att det inte behövs mycket för att få massa dreglandes och hungriga testosteronsnubbar efter sig
här på SH.

Klart att karlarna blir som ylande kåtdjur när en söt attraktiv tjej här på SH bjuder ut sig att löddra in deras smutsiga hoj iförd endast bikini emot en billig peng.

Jag har träffat Johanna och hon är assöt och jättetrevlig därför blev jag sjukt besviken över detta trams och det är sjukt pinsamt och dessutom väldigt svårt att tas på allvar om man är tjej här på SH och sådana här trådar gör det knappast enklare...

För oss tjejer är det redan svårt att bli bemötta på ett seriöst sätt, men det är ta mig fan omöjligt när man e hojlös (som jag) och denna tråden spär på myten ytterligare om att alla donnor på SH egentligen är bara ute efter kuk och uppmärksamhet. Tyvärr. :(
Fan jag har inget emot båda delarna, men starta en jäkla tråd för attention är ett sådant lågvattenmärke...

Skämta är kul, men det är bara pinsamt om man gör det för att få uppmärksamhet.
Lite fel och löjlig väg att gå.
Sorligt pinsamt.

Edit:
Nu kommer jag säker bli hatad och sedd som en tråkig bitterf**a,
men jag står iaf för det jag gör.

Dominator-Rocks

Guest
Wall of text..

Edit:

Ja faktiskt vad är problemet, man behöver väll inte bli arg sur och tråka nån.. strunta i att läsa trådar som inte intresserar dig alternativt sätt personerna som du inte gillar på din ignorelist.

hass

Fairings are for sissies!
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
2008 Honda CB1000RA
Det är tråkigt, men

KLIPP KLIPP -- massvis med text -- KLIPP KLIPP

Sorligt pinsamt.

Edit:
Håller inte med dig. Det var uppenbar att hon skämtade för alla förutom de 17-åriga testosterone fyllda killar som ännu inte förlorat oskulden. Det var kul. Men det blev en alldeles för stor grej av det.

å tack tack tack. precis vad jag gått å irriterat mig på idag. Om ni nu skriver att jag är feminist för mina åsikter blir jag arg!

Faktiskt så fort vi tjejer gör en tråd så är vi uppmärksamhetsk*ta. som vad säger ni killar tråden. mycket galla kom de. Men när killarna la upp bilder i vad säger ni tjejer tråden, var de inte nån som sa NÅT om att söka uppmärsamhet. Om en tjej ligger med många är hon en hora, medans en kille har status. Några skrev ju tillomed en tråd här på sh...hur många får en tjej högst ha legat med.

Sjukt mkt galla på oss tjejer. Många av er har ju hållt på skämta om LIGGA??? o de säger ingen nåt om, för de är acceptabelt. men när vi skämtar tillbaka i tex en sån här tråd är vi ute efter uppmärksamhet...GREAT

Håller med dig. Så är det och det är fel. Men jag är en gammal gubbe så antagligen vet jag ingenting :3freak

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Ja faktiskt vad är problemet, man behöver väll inte bli arg sur och tråka nån.. strunta i att läsa trådar som inte intresserar dig alternativt sätt personerna som du inte gillar på din ignorelist.

Blev varken arg eller sur, bara lessen. :(
Finns det någon lag att man inte får skriva sin åsikt om den är utav en annan förresten? Är det inte det som skapar en diskussion? :confused:

Dominator-Rocks

Guest
Finns det någon lag att man inte får skriva sin åsikt om den är utav en annan förresten? Är det inte det som skapar en diskussion? :confused:

Nej du har sagt din och jag min men jag gillar inte när en hel skock med folk börjar tråka en och samma person.

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
HAHAHAHA!!!!

Börja med o skaffa hoj, så kanske du kan lägga dig i diskutionen om att tvätta HOJEN:tummenupp

Sen så var det jag o Johanna som kom på idén. Jag tvinga henne att posta den då jag tyckte det skulle bli så sjukt kul o följa tråden.

Johanna tveka länge för hon var orolig för alla påhopp och vad folk skulle tro om henne, men jag lyckades övertala henne...
Men nu måste jag gå in o säga ifrån då jag ligger bakom denna tråd.

Visste inte att det skulle finnas så många lossers som skulle gå på den o bli så besvikna över att dom inte skulle få ligga:rofl

Nej Häpåré

Det är tråkigt, men i detta fall finns det ingen annan förklarning.
Tyvärr.
Jag hade faktiskt önskat att den där tvätten skulle vara på riktigt,
då hade det iaf funnit en "vettig" och berättigad anledning att starta den här tråden överhuvudtaget, nämligen som en inkomstkälla.

Tyckte idén var helt ofantligt tramsig att den bara inte kunde vara på riktigt, och när det visade sig att det hela bara var en bluff blev hela tråden om än möjligt ännu mer patetisk.

Hela denna tråden är ju sjukt pinsam.
Även om det nu inte var något allvarligt förslag från början så varför starta en tråd i MC-relaterade diskussioner över huvudtaget då?!

Om det är bara menat som ett skämt, spratt, bus och till att driva med alla som TS själv säger så är hon smart för hon vet mycket mycket väl
vilket gensavar och bemötande en sådan tråd av denna karaktären får här på SH
=massa massa uppmärksamhet.

Så hon har fått den. Nu är hon nöjd och vill säkerligen stänga tråden,
för att hon egentligen inte kan stå för den och skäms lite och vill ta bort den.
Ännu mer pinsamt.

Jag förstår om hon är lite uttråkad på jobbet och vill "liva upp stämmningen" genom att få massa testosteron-pilska snubbar efter sig på ett motorforum och skriver provocerande och lockande saker som att hon ska tvätta deras hojar iklädd endast bikini(!).

Då vet man eXaCkt vad man pysslar med,
man spelar våp för att få lite attention och VET att det inte behövs mycket för att få massa dreglandes och hungriga testosteronsnubbar efter sig
här på SH.

Klart att karlarna blir som ylande kåtdjur när en söt attraktiv tjej här på SH bjuder ut sig att löddra in deras smutsiga hoj iförd endast bikini emot en billig peng.

Jag har träffat Johanna och hon är assöt och jättetrevlig därför blev jag sjukt besviken över detta trams och det är sjukt pinsamt och dessutom väldigt svårt att tas på allvar om man är tjej här på SH och sådana här trådar gör det knappast enklare...

För oss tjejer är det redan svårt att bli bemötta på ett seriöst sätt, men det är ta mig fan omöjligt när man e hojlös (som jag) och denna tråden spär på myten ytterligare om att alla donnor på SH egentligen är bara ute efter kuk och uppmärksamhet. Tyvärr. :(
Fan jag har inget emot båda delarna, men starta en jäkla tråd för attention är ett sådant lågvattenmärke...

Sorligt pinsamt.

Edit:

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Sen så var det jag o Johanna som kom på idén. Jag tvinga henne att posta den då jag tyckte det skulle bli så sjukt kul o följa tråden.

Du bekräftar alltså det jag skrev, den enda anledningen till att starta tråden var att få uppmärksamhet och skapa rabalder.
Ni har lyckats med er plan.
Grattis.

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp

På SH får man aldrig ha en annan åsikt, utan man får bara lägga till en massa :yoparty :yoparty :yoparty

:rolleyes:

Börja med o skaffa hoj, så kanske du kan lägga dig i diskutionen om att tvätta HOJEN:tummenupp

Schysst attityd :näsblod

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
HAHAHAHA!!!!

Johanna tveka länge för hon var orolig för alla påhopp och vad folk skulle tro om henne, men jag lyckades övertala henne...
Men nu måste jag gå in o säga ifrån då jag ligger bakom denna tråd.

Visste inte att det skulle finnas så många lossers som skulle gå på den o bli så besvikna över att dom inte skulle få ligga:rofl

Nej Häpåré

Det finns 2 st som ser dumma ut i den här tråden, gissa vilka?! ;)

Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Bifogat

• 5590857.gif
    5590857.gif
    36.5 KB · Visningar: 306
Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...