Mc-tvätt varje lör, sön

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
inte riktigt alla verkar dela min typ av humor. så nu när jag avslöjat mitt skämt kan du ju ta bort tråden. bara trist med massa kaxiga och onödiga inlägg. som att skriva fiddan...när du inte ens rakt ut kan säga vilket ord du menar

Ähh. Du får inte ta åt dig om det är några som inte har samma humor. Det var faktiskt roligt.
Om det sen inte är alla som direkt fattar att det är ett skämt är ju inte så konstigt. Det är ju ett internetforum och det är ju inte bara vettiga inlägg på det här placet.
Se det som en lampaffär. En del lampor är bara på 15 watt.

Jag hade aldrig kommit på den här idén. Hatten av för det.:Bugar

Johanna

Guest
Ähh. Du får inte ta åt dig om det är några som inte har samma humor. Det var faktiskt roligt.
Om det sen inte är alla som direkt fattar att det är ett skämt är ju inte så konstigt. Det är ju ett internetforum och det är ju inte bara vettiga inlägg på det här placet.
Se det som en lampaffär. En del lampor är bara på 15 watt.

Jag hade aldrig kommit på den här idén. Hatten av för det.:Bugar

ja jag har alltid konstiga/störda skämt. jag har tillexempel en gång i tiden ringt pojkvännen och sagt att de är maddis(min syster) gjort om rösten o låtsas gråtit och sagt att johanna har varit med om en olycka.
fast de var ett taaaaskigt skämt!! men så fort jag hörde honom darra på rösten å nära gråten avslöja jag mig.. är man konstig. jo men visst=)

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
haha oj nä de va inte ett så fyndigt påhitt me föräldrarnas gård=)
om jag skulle gjort de skulle jag i princip fått stryk å åkt ut med huvudet först

Haha. Ja. Jag misstänker att det kan vara så. Min mamma skulle nog bli väldigt fundersam om jag kom hem till henne och sa att jag skulle ta betalt för att tvätta hojar iklädd badbyxor.

ja jag har alltid konstiga/störda skämt. jag har tillexempel en gång i tiden ringt pojkvännen och sagt att de är maddis(min syster) gjort om rösten o låtsas gråtit och sagt att johanna har varit med om en olycka.
fast de var ett taaaaskigt skämt!! men så fort jag hörde honom darra på rösten å nära gråten avslöja jag mig.. är man konstig. jo men visst=)

Ooohh. Det var faktiskt nästan lite grymt.

Last edited:

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*

Låter inte alls konstigt.
Helt logiskt faktiskt.
Om syftet med manipulationen är att få uppmärksamhet och bekräftelse på att man är omtyckt.

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
Vilken trevlig ton..

Men orka vara så jävla seriösa! Om de inte "känner" er så kan ni väl skita i att ta åt er :va Sen finns ju vi som faktiskt hade valt, om vi över huvudtaget valt, att ni skulle vara fullt påklädda, gärna tjocka dunjackor..

Nu börjar jag närma mig personliga påhopp, så jag stannar här. Lycka till:tummenupp

Word Limez, det var verkligen en trevlig ton de hade. Förstod inte att jag skojade ens. Peace :tummenupp

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Är ju en win-win för trådstartaren.

Om folk nappar på det kan hon säga att de ska komma en viss tid och sedan ta betalt.

Om folk kritiserar henne och tar det som ett fånigt tillgrepp kan hon alltid säga att det bara var ett skämt.

Uppmärksamheten får hon iallafall, och några kommer naturligtvis att stämma in i kören att "oh, kul skämt, bruden, du har humor" för att inte verka bortgjorda.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Ja, var det så jävla kul, egentligen?
Mamma jag har nog brutit armen. Nej det har jag ju inte....:rolleyes:

Johanna

Guest

Om folk nappar på det kan hon säga att de ska komma en viss tid och sedan ta betalt.

Om folk kritiserar henne och tar det som ett fånigt tillgrepp kan hon alltid säga att det bara var ett skämt.

Uppmärksamheten får hon iallafall, och några kommer naturligtvis att stämma in i kören att "oh, kul skämt, bruden, du har humor" för att inte verka bortgjorda.

meeehh. JO visst troligt att jag mena allvar. OM jag mena allvar hade jag väl inte sagt att de skulle va på föräldrarnas tomt... å för 150 spänn... well.. tyckte de va kul att driva tillbaka med alla 'ligga'- kommentar människor. jag har redan sagt mitt, men ni kan driva på de om ni vill. nu ska jag ut å köra. hej då

Dominator-Rocks

Guest
Vart tog tråden vägen med den där karln som lovde att tvätta hojjar :mad: jag skrev upp mig på listan men sen har jag inte hört någe mer argh :mad:

Vita trasor :va man brukar väll tvetta med svamp?:va

Last edited:

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.

Varför ska det alltid hänvisas till att de är ute efter uppmärksamhet när det är tjejer som startar trådar/gör inlägg? Väldigt sällan man ser liknande kommentarer i killarnas "titta på mig"-trådar.

Johanna

Guest
Varför ska det alltid hänvisas till att de är ute efter uppmärksamhet när det är tjejer som startar trådar/gör inlägg? Väldigt sällan man ser liknande kommentarer i killarnas "titta på mig"-trådar.

å tack tack tack. precis vad jag gått å irriterat mig på idag. Om ni nu skriver att jag är feminist för mina åsikter blir jag arg!

Faktiskt så fort vi tjejer gör en tråd så är vi uppmärksamhetsk*ta. som vad säger ni killar tråden. mycket galla kom de. Men när killarna la upp bilder i vad säger ni tjejer tråden, var de inte nån som sa NÅT om att söka uppmärsamhet. Om en tjej ligger med många är hon en hora, medans en kille har status. Några skrev ju tillomed en tråd här på sh...hur många får en tjej högst ha legat med.

Sjukt mkt galla på oss tjejer. Många av er har ju hållt på skämta om LIGGA??? o de säger ingen nåt om, för de är acceptabelt. men när vi skämtar tillbaka i tex en sån här tråd är vi ute efter uppmärksamhet...GREAT

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...