Mc-tvätt varje lör, sön

Johanna

Guest
inte riktigt alla verkar dela min typ av humor. så nu när jag avslöjat mitt skämt kan du ju ta bort tråden. bara trist med massa kaxiga och onödiga inlägg. som att skriva fiddan...när du inte ens rakt ut kan säga vilket ord du menar

Hoppas att jag inte har missat tillfället att såga det. PM-a länkar blixtsnabbt om sånt, jag lever för att peta i sånt med irriterande, högtravande moralinlägg.

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Hoppas att jag inte har missat tillfället att såga det. PM-a länkar blixtsnabbt om sånt, jag lever för att peta i sånt med irriterande, högtravande moralinlägg.

Grejen är att det inte alltid är så jävla enkelt att avgöra, fast den tråd jag sett om övningskörning senast (även UTAN egen hoj) hade en underton av "jag tror att jag är snygg / blond och väntar mig därför en massa kåta snubbar som ställer upp med tid och hoj så jag kan övningsköra"..fast va fan, SH är ju lite som en krog och få bjuder på drinkar utan att vänrta sig något i gengäld, även om de VET att de inget får.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
inte riktigt alla verkar dela min typ av humor. så nu när jag avslöjat mitt skämt kan du ju ta bort tråden. bara trist med massa kaxiga och onödiga inlägg. som att skriva fiddan...när du inte ens rakt ut kan säga vilket ord du menar

FIDDAHN! Vad menar du? Hur stavas det då?

Johanna

Guest
du sätter väl inte alla brudar i samma fack?
jag hade en killkompis som jag känt hela livet som övningskörde med mig 2 ggr för jag vågade inte tjata att han skulle ta av sin tid. jag gick sen 1 mån på trafikskola iställe. det kosta skjortan

Grejen är att det inte alltid är så jävla enkelt att avgöra, fast den tråd jag sett om övningskörning senast (även UTAN egen hoj) hade en underton av "jag tror att jag är snygg / blond och väntar mig därför en massa kåta snubbar som ställer upp med tid och hoj så jag kan övningsköra"..fast va fan, SH är ju lite som en krog och få bjuder på drinkar utan att vänrta sig något i gengäld, även om de VET att de inget får.

zeki

Varför har ni repade knäpuckar ?
Gick med
20 Sep 2008
Hoj
2008 modell grön

Det är väl inget fel med tråden förutom att trådskaparen får leva med att hon har skapat den:whip

Låt den vara:yoparty

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
FIDDY heter det..FIDDY...ska de va så svårt ? FIDDY !

SuTen

Old dirtbag on two wheels!
Gick med
24 Oct 2007
Hoj
Yamma

:popcorn-tråd utan dess like - gratulerar.......... :rolleyes:

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
du sätter väl inte alla brudar i samma fack?
jag hade en killkompis som jag känt hela livet som övningskörde med mig 2 ggr för jag vågade inte tjata att han skulle ta av sin tid. jag gick sen 1 mån på trafikskola iställe. det kosta skjortan

Jag lever för att generalisera he he. Nejdå.

Fast jag bjuder aldrig brudar på drinkar :D ...just in case.

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Man kanske ska starta en tråd om "Delar ut popcorn i chaps och fransväst" för 150 spänn per kväll på möhippa ? Undrar hur många uberentusiastiska brudar skriver i tråden...

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Det där VAR faktiskt rätt kul...Finns det verkligen dorks som trodde att en fräsh brud skulle tvätta deras sura hoj ? Det finns liksom något som heter Sanity Check...

:rofl Schysst passning till skånetjejerna, haha!

Trodde det var ett skämt hela tiden tills Money länkade till deras tråd. Men så tillhör ju jag också det något skarpare klientelet här. :tungan :hihi

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
bra gör inte de!! då tar dom bara massa förgivet! brudarna ska få bjuda dom med, åtminstone betala sitt eget

Aahh..du menar, först FIDDY och SEDAN drinkar ?:D

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Man kanske ska starta en tråd om "Delar ut popcorn i chaps och fransväst" för 150 spänn per kväll på möhippa ? Undrar hur många uberentusiastiska brudar skriver i tråden...

Eller "Vågad invändig rengöring av avgasrör. OBS! Naket!"

har du f-skatt och företagsförsäkring moms osv? då kan du få tvätta min hoj:tummenupp.
//Henrik

Blixt-henkan!

Last edited:

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Vilken sjuk tråd ..och det är inte ens en regning lördagskväll.

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...