Waterboy
Bygg en bana i sthlm för helvete!
Fan
Vilket skit... jag som hatar att tvätta hojen
Vilket skit... jag som hatar att tvätta hojen
jag lyckas iaf få trådar med många inlägg, som den gamla tråden vad säger ni tjejer
Jag lovar att tvätta mina kalsonger ...varje lör ev sön.
Det skulle nog folk betala för att se...
inte riktigt alla verkar dela min typ av humor. så nu när jag avslöjat mitt skämt kan du ju ta bort tråden. bara trist med massa kaxiga och onödiga inlägg. som att skriva fiddan...när du inte ens rakt ut kan säga vilket ord du menar
Tar han Rikskuponger,tro?
JÄKLAR vad snabba dom är på Guinness. Var nere i bokaffären och hittade denna sida:
har du f-skatt och företagsförsäkring moms osv? då kan du få tvätta min hoj.
//Henrik
JÄKLAR vad snabba dom är på Guinness. Var nere i bokaffären och hittade denna sida:
Det där VAR faktiskt rätt kul...Finns det verkligen dorks som trodde att en fräsh brud skulle tvätta deras sura hoj ? Det finns liksom något som heter Sanity Check...Kolla inte om det stämmer till punkt och pricka, men gärna om det ens kan finnas på kartan he he.
För 250 spänn ?? Hade hon skrivit 5000...då hade kanske tom jag gått på det...
Va fan...250 spänn ? Tjacktvättare ?
Sen är det ju så att en och anna brutta här överskattar sin förmåga / sina förmågor / sina företräden och antingen på skämt (eller på fullt allvar) förväntar sig favörer i stil med gratis övningskörning, så att helt lätt kan det ju inte vara att räkna ut vad som rör sig i deras huvuden, men den är ju en annan grej
Jag håller med klart roligt.
Att någon som exempelvis studerar skulle tvätta hojar mot en hundring är väl inte helt osannolikt men att göra det i bikini mot ett tillägg på 50 kr känns mindre sannolikt. Att denna sedan skulle göra detta på sina föräldrars gård gör det ganska osannolikt. Det är väl inte direkt alla föräldrars dröm att dottern ska ta betalt för att visa sig i bikini.
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |