Mc-tvätt varje lör, sön

Johanna

Guest
..eller så är det sånt man skriver när ens idé blir totalsågad för att rädda ansiktet. :rolleyes:

men de blev den ju inte. kolla dom första 100 inläggen..var ganska många som var med på de. o du ska se min pm box. dom sista inläggen var bara ett gäng moraltanter. även om jag förstår dom.
men kul har de varit mohaha

Jippi, störtskönt tjejen. :hihi
Precis som jag skrev i de andra tjejernas tråd, askul om du genomfört det hela och sen när de väl kom på plats så hade de insett att de blivit så freakin lurade. High five på dig, my kind of humor. :) :yoparty

jaaaa hahaha. de va de jag tänkte göra. planerade att sätta upp bokade tider sen när de kom folk så skulle jag ta kort på folket som kom, blåsa dom o sätta upp korten här
men de e rätt taskigt, så de fick räcka med ett gott skratt:rofl

Last edited:

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
men de blev den ju inte. kolla dom första 100 inläggen..var ganska många som var med på de. o du ska se min pm box. dom sista inläggen var bara ett gäng moraltanter. även om jag förstår dom.

Då har du ju lyckats. Ska vara ärlig och erkänna att jag inte läst mer än första sidan. :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

jaaaa hahaha. de va de jag tänkte göra. planerade att sätta upp bokade tider sen när de kom folk så skulle jag ta kort på folket som kom, blåsa dom o sätta upp korten här
men de e rätt taskigt, så de fick räcka med ett gott skratt:rofl

Men va fan, jag hade fan kunnat kommit och fotat och teasat dom. Hade varit klockrent med en massa låååånga ansikten...hade ju kunnat bjuda på fika eller en öl som plåster på såren. :fyllisar

Skydive

Sporthojsnörd
Gick med
26 Jul 2006
Hoj
SV1000S -07
Helt underbart!! Well done Johanna. Stackars skäggubbar och ensamma pojkar som byggt upp förhoppningar....

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Är det nu man skulle kunna säga att Money gått på tidernas tutlurning? Du drev henne åt ena hållet, sen bara *smack*, rätt in på något industriområde :tummenupp

Haha, det sjuka är att ordet turluring faktiskt sprider sig över sverige. Mina kompisar som inte ens har hoj har börjat använda sig av det i bilen. :banana

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Är det nu man skulle kunna säga att Money gått på tidernas tutlurning? Du drev henne åt ena hållet, sen bara *smack*, rätt in på något industriområde :tummenupp

Inte jag som blivit lurad, vi ska genomföra detta. Johanna bidrog med en skitrolig ideé och vi genomför den. Sen om Johanna verkligen vill genomföra den eller inte är upp till henne.

Stackars alla gubbar, moralkärringar och bitterfittor som slösat så mycket energi och tankeverksamhet på denna tråden. Tur att dom inte svimma av att allt blod som försvann till ett ställe. :rolleyes:

Johanna

Guest
Helt underbart!! Well done Johanna. Stackars skäggubbar och ensamma pojkar som byggt upp förhoppningar....

:banana :yoparty tack... du har ju vetat hela tin att jag skämta

nä då men hon får göra de om hon vill, hon kommer ju tjäna fett med deg=D
men inte riktigt min grej kanske. var kul å retas lite bara

Last edited:
Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...