Mc vs bil..... 0-1

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Blanco skrev:
Jag har nog sett 10 ggr värre här inne, om vi ska vara så


Ja, då är det ju ok att starta en tråd för att visa denna filmen. :tummenupp
 

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
lorkan skrev:
Vilken dum jävel du är. :kocko
Antar att det är mig du menar..... Nu är inte jag den som brusar upp allt för lätt, men du borde nog va lite lenare i käften....
Medlem i 10 dagar och redan spydig....
 

FearleZz

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
Markaryd
Hoj
Suzuki Gsxr 750 -96
ÄH det är väll inte så farligt. Att ni bara orkar gnälla sådär....
Ni behöver ju som sagt inte titta på den. och man behöver inte skriva nått heller utan bara lämmna tråden lite lugnt o fint så får vi en bättre stämning här.

/Mvh FearleZz
 

Mickez77

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R eller Motard ?
visar att man ska ha lite mer koll än bara på rött och grönt, bra att tänka på för oss som bor i myllret
 

Klintan

Ganska liten, men riktigt snabb
Gick med
12 Dec 2003
Ort
Hemma i huset med Lill-Klintan
Hoj
Doris får duga så länge....
FearleZz skrev:
ÄH det är väll inte så farligt. Att ni bara orkar gnälla sådär....
Ni behöver ju som sagt inte titta på den. och man behöver inte skriva nått heller utan bara lämmna tråden lite lugnt o fint så får vi en bättre stämning här.

/Mvh FearleZz

Instämmer!!

Och lägg ner dumihuvudet-påhoppen tack :mad:

Låg nivå!!!
 

Farbrordane

Who wants to live forever
Gick med
8 Sep 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
Transalp -87
där ser ni att man inte ska köra för sakta...hade han dragit på lite så hade han klarat sig...å sluta lipa om att det skulle vara osmakligt å vidrigt å sådant för det är fan ingen som har tvingat er att titta. bllur ni så hunsade av era fruar/flickvänner så att ni måste klaga på någon annan sen
 

MotardFighter

Speed don't kill it's the fart...
Gick med
5 May 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Inte så många längre...
Men vafalls... tittar han inte ens åt vänster innan han kör eller?? Vare sig man har grönt eller rött BÖR man ju se sig om...
 

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
Tycker det var ganska bra att få se detta klippet. Råkade ut för precis samma sak för 2 veckor sen fast med bilen. Jag fick grönt och börjar köra, PANG från vänstersidan kom det en annan bil i närmare 100 knyck och drar in i mig. Det gick ok för mig, men killen som körde den andra bilen fick skäras loss och sedan flyga ambulanshelikopter. Sen dess lovar jag att jag kollar vänster-höger innan jag kör ut, trots att jag har grönt. Så försök ta lärdom av killen på filmen, kolla innan ni kör!!
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Ja, allt kan hända i trafiken. Då kanske vi ska lägga upp bilder på hojar som mosas av vänstersvängande, trafikanter som inte ser sig för vid övergångsställen och krossas, hojjar som svänger av vägen och far rakt in i träd osv osv osv.

Jättebra idé! :näsblod

Dessutom gillar jag att ni som startar sånna trådar hjälper de som har filmklippen på deras sajt så vi drar in lite annonspengar åt dem också. I like.

Och vi som inte ställer upp på detta kan ju välja "att inte se den". Ingen "tvingar" ju oss, jag menar det fanns ju en klar beskrivning på vad länken pekade på. :tummenupp
 

lerox78

nöjd sm ägare
Gick med
25 Apr 2005
Ort
Huddinge Sthlm
Hoj
yamaha xt660x sm -06
Blanco skrev:
Antar att det är mig du menar..... Nu är inte jag den som brusar upp allt för lätt, men du borde nog va lite lenare i käften....
Medlem i 10 dagar och redan spydig....


helt rätt...det statuerar bara att man inte e säker även vid grönt ljus,,,men han måste jag vart full som inte tar sig över snabbare eller inte ser bilen....det var en informativ film...ont ont som lena ph brukar säga
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top